Despre #BMWXDRIVETOUR, cu dragoste...


Nu sunt o fina cunoscatoare a istoriei automobilului, nu am cunostinte majore de tehnica, chiar ma enerveaza de multe ori sa incerc sa inteleg dedesubturile complicate ale unor chestii care imi par pur ingineresti! Dar, pe de alta parte, sunt un  fan declarat al lucrului bine facut, al elegantei, al frumosului in general.
Ani la rand am spus ca o masina trebuie sa fie utila in primul rand, sa te duca acolo unde ai nevoie. Cu timpul( a se citi de cand avem fetita ), am inteles ca o masina trebuie sa fie si sigura, comfortabila, si ...cat mai spatioasa!

Am primit cu mare bucurie invitatia lui Anne de a participa la #bmwxdrivetour, pentru ca in timp pasiunea mea pentru masini si in special pentru BMW a crescut substantial. Si chiar daca vizual aceasta masina ma atragea foarte tare, nu mai avusesem ocazia sa o testez. In plus #bmwxdrivetour era ocazia perfecta nu doar sa testez o masina, ci chiar mai multe modele diferite!








Asa ca am plecat devreme de acasa, sa ajung la timp la eveniment, ora 9 dimineata poate fi si chiar este in Bucuresti o ora imposibila! Dupa cateva ezitari si conversatii telefonice cu sotul meu in privinta locatiei, am ajuns la AMCKART, locul de desfasurare al evenimentului.

Aveam sa realizez putin mai tarziu ca #bmwxdrivetour nu era un simplu eveniment ci o adevarata desfasurare de forte, cu aceasta ocazie fiind mobilizate 29 de automobile BMW. Eu am condus doar 5 dintre ele, dar va asigur ca as fi plecat acasa cu oricare.




Experienta a inceput printr-o primire desavarsita din partea organizatorilor, extrem de atenti si draguti cu noi, care s-au gandit ca un mic dejun este intotdeauna un punct de pornire foarte bun al unei zile pline de adrenalina.












Intreaga activitate a fost impartita in patru module pentru a testa cat mai bine toate facilitatile de care dispun noile modele.

Grupa din care am facut parte a inceput cu modulul Innovation Lane ( coordonator Mihaela Beldie ) - care permite testarea sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive în trafic, dar şi a altor inovaţii tehnologice aflate în echiparea modelelor BMW.

Recunosc ca am avut emotii la inceput pentru ca toate modelele aveau cutii de viteza automata, iar pentru mine era prima experienta de acest gen. Am primit insa explicatii din partea tuturor celor pe care i-am intrebat din stuff-ul BMW, dar am avut si norocul de a fi in masina cu Adina, care m-a ajutat si m-a incurajat, o fata absolut remarcabila, pe care m-am bucurat tare mult sa o cunosc mai indeaproape!
Acomodarea cu acest tip de cutie de viteza a fost foarte rapida, desi trebuie sa recunosc ca mai cautam schimbatorul dupa cei 10 ani in care am condus doar in acest mod. Totusi cred ca e un mod mult mai relaxant de a conduse o masina care are cutie automata.
Pe parcursul acestui traseu am schimbat doua tipuri de masini.










Acestea au fost primele doua modele testate.

BMW xDrive Home (coordonator Claudiu David, BMW International Senior Driver Trainer) - a cuprins prezentarea statică a noului BMW X5. Modelul se află la cea de-a treia generaţie, a introdus sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive (1999) şi a pus bazele segmentului Sports Activity Vehicle pe care îl domină categoric.
O masina fantastica cu atat de multe dotari incat trebuia sa folosesc un reportofon pentru a putea reda toata gama de dotari de care se bucura. Cu siguranta insa doritorii vor gasi toate explicatiile aferente in cadrul echipei BMW.




A urmat Performance Park (coordonator Mihai Beldie) - obiectivul a fost să demonstreze, din punct de vedere dinamic, modul în care se abordează virajele, astfel încât traseul să fie parcurs cât mai dinamic, mai rapid şi mai sigur. Datorită sistemului de tracţiune integrală BMW xDrive se elimină orice caracter subvirator sau supravirator al automobilului.
Si in acest modul am schimbat doua tipuri de masini.








Ultima parte, cea mai solicitanta cred eu, a fost Peak Activity (coordonator Mihai Aurel Beldie) - si a scos în evidenţă caracterul de off-roader pe care sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive îl oferă modelelor - exerciţii de urcare pe rampă şi coborâre în pantă, transfer de cuplu între punţi şi între roţile de pe aceeaşi punte. De asemenea, în caz de aderenţă redusă, sistemul Hill Descent Control permite coborârea unei pante fără să fie necesară acţionarea frânei.










Trebuie sa recunosc ca m-am lasat complet pe mana instructorului si nu am avut nici un fel de teama ca s-ar putea intampla ceva rau, cu toate ca de obicei sunt panicoasa. BMW si echipa de lucru mi-au inspirat insa toata increderea si nu regret nici o secunda experienta traita. Imaginile vorbesc de la sine, chiar daca nu sunt eu in fotografii, am trait aceeasi experienta de exceptie pe care as repeta-o oricand cu mare, mare drag!!!

 Trebuie sa va marturisesc faptul ca atunci cand am ajuns acasa primul lucru pe care i l-am spus sotului meu a fost, textual: " Urmatoarea noastra masina va fi un BMW !". Si pentru ca ma tot uit la pozele de la eveniment si nu imi revin dupa trei zile din starea de euforie, stiu sigur ca asa va fi.

Nu am mentionat nimic despre liniile suple, pline de pasiune ale acestor masini, pe care unul dintre traineri spunea ca trebuie sa le atingi nu doar sa le privesti, despre design-ul perfect, interioarele de vis, detalii de lemn si piele, mochete superbe, despre faptul ca inca descoperi detalii uimitoare si la cateva luni de cand achizitionezi un astfel de automobil cu istorie. O istorie fabuloasa si un viitor plin de promisiuni.




Am fost extrem de incantata sa particip la acest extraordinar eveniment, pe care realmente trebuie sa-l traiesti ca sa-i percepi adevarata dimensiune. Am cunoscut cu aceasta ocazie si o parte dintre fetele minunate care ne tin la curent cu noutatile din sfera de beauty si ii multumesc Annei si pe aceasta cale.




Cu aceasta ocazie am purtat:
-pantaloni: - Stradivarius
-pulover: - Stradivarius
-colier: - Stradivarius
-cercei: - Accessorize
-cizme: - Il Passo
-geanta: - Musette
-haina: - Motivi




Mi-ar placea sa aflu care sunt masinile voastre preferate si daca imi impartasiti si voi entuziasmul pentru BMW!



CONVERSATION

13 comentarii:

  1. Ce va mai invidiez e pe voi! ;))
    O experienta de neuitat. Frumos, frumos. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana, e prima mea experienta de acest gen si chiar a fost la superlativ! Te pup si eu!

      Ștergere
  2. Aahh, m+ai facut sa traiesc alaturi de tine, de voi, aceasta fantastica experienta! Sunt convinsa ca a fost de neuitat! Te felicit, draga mea!

    Mi-a placut mult felul in care ne-ai impartasit trairile tale vis-a-vis de eveniment!

    Pup cu muult drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda, esti tare, tare draguta, chiar a fost minunat, ma bucur ca am putut participa! Te pup si eu draga mea!

      Ștergere
  3. Ce experienta minunata, cred ca te-ai distrat de minune conducand minunatiile acelea!
    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  4. O experienta de vis, rar intalnita si intr-adevar de neuitat! Si mie imi plac BMW-urile, dar fiul meu este de-a dreptul fascinat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost minunat si il inteleg acum pe fiul tau de ce e fascinat, incep si eu sa fiu!

      Ștergere
  5. Pe vremea cand existau oracolele spuneam ca-mi plac decapotabilele. Acum imi dau seama ca pana si un Logan m-ar multumi, dar orice masina ne-am lua, eu nu as conduce. Mi-e teama.
    Grozava experienta ta, pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cum spuneam, o masina trebuie in primul rand sa-si faca treaba, sa te folosesti de ceea ce ofera, indiferent de marca. In alta ordine de idei, sa stii ca si mie mi-a fost foarte frica sa conduc, nu credeam vreodata sa fiu capabila, iar acum conduc de zece ani, nu am avut nici un eveniment din vina mea,doua mici ciocniri din vina altora care au intrat in mine, dar absolut minore, si nu imi mai imaginez viata fara masina, sunt complet dependenta de ea.

      Ștergere
  6. minunata experienta! preferata mea este Beetle :)

    RăspundețiȘtergere