Din nou despre 1 Mai

Da, a trecut de ceva vreme, dar nu am mai apucat sa scriu continuarea povestii in imagini. Daca nu va mai amintiti debutul actiunii puteti citi in postarea de aici. In prima seara am ajuns la Ramnicu Valcea si ne-am cazat la Grand Hotel Sofianu, dupa ce vazusem cateva pensiuni in oras dar toate aratau execrabil. Pretul nu era diferit de al unei pensiuni mai rasarite, adica 200 Ron/noapte/camera. Minunat hotelul, cred ca am mancat unul dintre cele mai bune si bogate mic-dejun-uri ever, si eu am avut ocazia sa stau in multe hoteluri foarte bine cotate din Romania.
Mi-a placut aerul de muzeu al acestui hotel, care avea in interior o adevarata expozitie de arta, ei se lauda ca sunt singurul astfel de hotel din Romania, dar nu am astfel de date relevante. In orice caz, sculpturile si picturile impanzeau atat holurile, restaurantul cat si camerele si terasa. Proprietara este poeta, astfel ca in fiecare camera exista un volum de poezie ilustrat pe o parte a paginii cu o pictura, asa cum se poate observa in fotografia de mai jos.

Florile din fata hotelului.

Picturi peste tot...

Casa lui Anton Pann din Ramnicu Valcea.

Parcul din fata hotelului...

O veverita jucausa!

Un lac la periferia orasului, unde se faceau gratare peste gratare....

Am plecat apoi spre Ocnele Mari, unde am coborat in salina. Desi drumul este foarte usor, se coboara doar 28 de metri cu un microbuz, totusi am facut un atac de panica....Nu mai coborasem niciodata intr-o mina, chiar daca nu foarte adanca, totusi abia am asteptat sa ies de acolo, aveam senzatia ca nu am aer si ca se va prabusi peste noi, horror, stiu!

Restaurante, locuri de joaca pentru copii si nu numai cu tot soiul de terenuri de sport, proiectie de desene animate, carting, chiar si o biserica, toate pentru a avea o activitate intensa.

Am continuat calatoria spre Govora, unde nu mai fusesem de la 5 ani. Din pacate a inceput ploaia, am apucat sa fac doar cateva poze in fata Hotelului Belvedere, unde privelistea era minunata.

Ne-am oprit pe Valea Oltului sa mancam la Casa Romaneasca, mancarea delicioasa, nu am ce sa le reprosez.

Fasole cu ciolan.

Un rulou din piept de pui cu ficatei si gogosar...

Papanasii sunt slabiciunea mea si acestia au fost foarte buni, aici doar jumatate de portie.

Manastirea Cozia, pentru cine nu stie, aici sunt inmormantati Mircea cel Batran si mama lui Mihai Viteazul.

Valea Oltului...
Am mers si pana la Voineasa, dar ploua si nu am mai facut fotografii, in plus nu mai era ceea ce imi aminteam eu, traseul minunat pana acolo, dar statiunea cam darapanata din pacate...

Seara am ajuns in Sibiu.

O cafenea din centru inconjurata de flori, atat de minunat!

Ne-am cazat foarte aproape de centru la Vila Levoslav House. Camera foarte draguta dar destul de mica a fost 250 Ron/ noapte, cea mai scumpa locatie in care am stat in acest periplu. A meritat prin prisma faptului ca era la 100 de metri de centru, in rest nu avea lift fiind o cladire istorica dar am fost ajutati la bagaje, intrucat am luat ultima camera, de la ultimul etaj evident.

Am purtat:
-jeans: - Lee Cooper
-bluza: - Zara
-geaca: - piele No Name
-pantofi sport: - Lotto

Aceasta a fost cea de-a doua zi din minivacanta de 1 Mai...restul...va urma!

CONVERSATION

6 comentarii:

1. Camelia... there is something in the air!!! :)
    E mai mult decat evident faptul ca ti-a priit aceasta mini-vacata si ca te-ai relaxat! Ai o atitudine adolescentina si calina, posturi leonine seeexyyyy! :D
    Cum imi zicea mie o cititoare, la un moment dat: "daca as fi fost barbat, intelegeam reactia meal dar asa..."! :)))
    Tinuta e adorabila, e comoda si fresh, iti vine perfect!!!

Am savurat plimbarea asta pas cu pas! Mai vrem! :)
    Multi pupici, draga mea!

Ilda
    Lavender thoughts

RăspundețiȘtergere
  2. It looks like you had a great time there!! The places lare so interesting and piictoresque, while the food--- I'm gaining weight just by taking a look at it hehe :)
    Have a nice weekend
    xoxo

3. Cristina Barbieru8 iunie 2014 la 11:47

E super articolul , foarte frumoase pozele , locurile vizitate de tine sunt superbe . Pupici , esti o frumoasa ! :*

4. foarte fain :). poate ajung si eu pe-acolo.

imi place bluzita ta :).

si papanasul pare yummy (exista singularul de la papanasi???)

5. yum yum cat debine arata fasolele :D

6. Minunata postare! Am asteptat mult acesta continuare, ,,,
    Foarte mult m-au incantat imaginile dintr-o asemenea poveste de iubire plina de romantism.
    In viata, pentru mine nu este important sa fim bogati in inele, diamante, bratari sau coliere. Este important sa fim bogati in sentimente, in vise si mai ales in oameni care sa ne iubeasca cu adevarat.
    Constat ca nu duceti lipsa de toate acestea si de aceea va doresc sa aveti parte de ele toata viata!