La pas prin Sibiu...

Povestea inceputa aici si urmata de postarea de aici, continua astazi cu o zi minunata petrecuta in Sibiu si imprejurimi...Asa cum spuneam, ne-am cazat la Vila Levoslav House, chiar in centrul Sibiului si incep cu imagini din camera:

Ce mi s-a parut mie foarte interesant la design-ul acestei camere era panoul radiant, adica placa aceea de marmura gri din spatele masutei, care tine loc de calorifer. Habar nu aveam ca exista asa ceva, sunt in urma cu informatia!

Mi-au placut mult si canapelele din hol, asa ca am decis sa vi le prezint si voua!

Cafeneaua cu flori din postarea anterioara, de data aceasta in plina zi!

Un aranjament floral pe o masina, a unei mirese probabil! Atat de frumos si special!

Centrul vechi din Sibiu...

Podul Minciunilor pe care se fotografiau de zor participantii la o nunta. Nu am inteles de ce sa te fotografiezi pe un pod cu o astfel de denumire chiar in ziua nuntii!

Tot timpul am visat la o caleasca alba trasa de un cal...alb!

Turnul Sfatului, foarte interesanta constructia, inauntru era o expozitie de pictura.

In fata unei cafenele din centru.

Ne-am oprit in Piata Sfatului la un Bistro, atrasi de limonada pe care o vedeam pe mese! Alegerile noastre nu au fost insa prea fericite, mi s-au parut complet sintetice si fara gustul specific, dara asta e, noi am comandat!

Pun doar cateva imagini din Muzeul Satului, eu unde vad un muzeu trebuie sa intru.

Un restaurant dragut in incinta Muzeului, noi nu am mai stat sa mancam, eram in drum spre Paltinis.

In Paltinis deja...aer de munte, superb! Dupa ce am dat o tura, ne-am oprit la Perla Paltinisului sa mancam.

Minunata locatia, pacat ca a inceput ploaia si am stat inauntru, era frig, nimeni nu se incumeta sa stea la terasa!

Un platou cu o specialitate a casei din muschiulet de porc.

Piept de pui cu ciuperci si sos alb. Nu stiu ce am innebunit cu sosurile, inainte nu ma atingeam de ele.

Papanasi fierti, nu am mai mancat pana atunci decat prajiti si desi toata lumea spune ca acestia sunt cei mai sanatosi, evident, realizez si eu asta, mie totusi nu mi-au placut. In meniu oricum nu specificau modul de preparare...

La intoarcere am oprit in Rasinari sa vedem casele in care s-au nascut Emil Cioran, respectiv Octavian Goga. Nu cred ca se viziteaza casele, din cate am inteles apartin unor membri ai familiei, noi doar le-am vazut si fotografiat!

Desi voiam sa dormim in Paltinis, nu am gasit o camera libera care sa ne convina, asa ca ne-am intors in Sibiu, de data aceasta la o alta pensiune si anume Palazzo, pe care o recomand. Desi nu e in centru arata impecabil si au o curte foarte frumoasa.

Am purtat:
-pantaloni: - Stardivarius
-bluza: - Zara
-geaca: - piele No Name
-cizme: - Il Passo
-geanta: - Zara

Calatoria noastra se apropie de final. Urmeaza sa va prezint o ultima parte...Daca ati fost in Sibiu, voi ce ati mai vizitat?

CONVERSATION

8 comentarii:

1. :) Am fost la Sibiu! Mi-a intrat la inima orasul asta, cu locurile si cu oamenii sai! Am urcat in turnul catedralei Evanghelice - o experienta!!! Am fost pe Podul Minciunilor si cine crezi ca se poza acolo? O pereche de miri! :)) Am fost la Muzeul Astra (ma intrebam daca e unul si acelasi cu cel numit de tine Muzeul Satului)?!

Referitor la cele prezentate, m-a cucerit geanta ta galbena (am dat fuga sa-i vad provenienta) - parca s-ar fi vorbit cu panselutele acelea! :D Tinuta ta casual e foarte chic! Arati minunat, Camelia!

Cu preparatele culinare m-ai dat gata, am simtit ca ma doare stomacul de pofta - sunt eu o pofticioasa, dar rar am o senzatie atat de acuta!

A fost o mini-vacanta pe cinste, sunt convinsa! Mi-ai facut un dor de duca, Doamne ce dor!!! :)

Te pupacesc, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

Răspunsuri
    1. Da, muzeul Astra este in poze. Si mie imi place mult Sibiul, am fost de nenumarate ori si tot m-as mai duce! De fapt ce as mai pleca intr-o vacanta, iesire, orice, doar sa mai plec de acasa!
      Si eu sunt mega-pofticioasa, ce sa-i fac!
      Pup Ilduta!

Ștergere
  2. De cand vreau sa vizitez Sibiul... Chiar imi ploua in gura cand ma uit la felurile alea de mancare... (drooling)

Răspunsuri
    1. Trebuie sa ajungi la Sibiu daca ai ocazia, iti va placea cu siguranta! Pupicei Elisa!

Ștergere
  3. Inca o minunata postare plina cu peisaje de vis!
    Multumim ca impartasiti cu noi anumite sentimente si trairi frumoase! Am fost in Sibiu si mi-a placut foarte mult. Referitor la Podul Minciunilor, nici eu nu inteleg cum unii oameni se fotografiaza intr-un astfel de loc chiar in ziua nuntii lor! Oamenii sunt insa diferiti iar pentru unii dintre ei nu dragostea si sinceritatea sunt valorile pentru ei, ci banii sau alte interese murdare. De aceea uita cu usurinta juramantul facut de iubire!

Răspunsuri
    1. Da, eu nu condamn pe nimeni, fiecare face alegerea care i se potriveste! M-a frapat doar denumirea care mi s-a parut in discrepanta cu ideea de sinceritate si puritate a sentimentelor unor proaspat casatoriti! Probabil le place locatia si nu se mai gandesc la denumire!

Ștergere
  4. Foarte frumoasa prezentarea, iar Sibiul un oras care te "cheama" sa il vizitezi din nou..