Aventura de vacanta!!!!

I'm back!!!
Sper ca voi avea mai mult timp sa scriu in perioada urmatoare! Da, mi-a fost dor sa scriu, sa povestim, am atat de multe sa va arat, dar probabil, toate la timpul lor!
Vacanta mea a fost MINUNATA desi am stabilit plecarea doar cu 10 zile inainte de a se intampla. De cand o avem pe Beatrice nu mai planificam nimic din timp, daca suntem sanatosi mergem. Ni s-a intamplat cand avea un an si patru luni sa se imbolnaveasca cu doua zile inaintea plecarii in Grecia si am pierdut biletele deja cumparate. Pierdut un fel de a spune, am trimis-o pe cumnata mea si pe o prietena de-a ei in locul nostru, dar...ne-am fi dorit sa mergem noi...
Zis si facut, am ales un super hotel in Turcia, am platit si, cu doua zile inaintea plecarii, suntem anuntati ca nu mai sunt locuri la hotelul respectiv. Suparare mare, citisem doua zile review-uri pe net la tot soiul de hoteluri si nimic nu imi mai placea in comparatie cu ce alesesem...Agentia a trimis trei randuri de mail-uri cu alte hoteluri disponibile si in sfarsit dupa o zi de cautari si alte review-uri citite m-am hotarat la unul dintre ele fara nici o tragere de inima. Nu era si pace ca primul hotel ales, nu era in Belek, era in Lara, nu avea net in camera, doar in hol si la piscina, etc...mofturi!
Dar, toate indoielile mele s-au sulberat cand am ajuns acolo!!!
Un hotel foarte frumos, nu nou construit dar avantaj pentru gradina superba care a crescut de cand era construit. Foarte bine intretinut si foarte, foarte curat...Mai fusesem de doua ori in Turcia, o data chiar in Antalya, dar de Revelion si atunci nu erau toate facilitatile care sunt vara la hoteluri.
Noi am ales Turcia pentru copil, ajungi repede, intr-o ora si jumatate, astepti cam mult dupa bagaje, cred ca in jur de o ora, pentru ca veneau avioane din toate colturile lumii fiind sezon, apoi transferul in cazul nostru a fost de 20 de minute. Am ajuns la 10 dimineata la hotel si am fost invitati la masa pana ei pregateau camera, asa ca pe la 11 am primit si camera, desi in mod normal cazarea incepea la 14.
Am intalnit, am auzit de fapt la intoarcere oameni foarte nemultumiti de hotelul unde au stat, habar nu am care era acela, dar va spun cu mana pe inima ca desi sunt o mare chitibusara si super-pretentioasa nu am ce sa le reprosez acestor oameni extrem de amabili, prietenosi si carora trebuie sa recunosc ca nu le-am dat nici un bacsis.
Am o prietena( nu spun cine, daca citeste se recunoaste ea!), care in urma unei vacante foarte reusite in Grecia, exclama la tot pasul: Pallini! - adica numele hotelului unde fusese. Asa si noi acum: cantam imnul Royal Wings!
Va mai povestesc pe parcursul postarilor viitoare despre hotel, am muuuulte tinute pe care le-am purtat acolo pe care vi le voi arata.
Inca ma gandesc daca sa vi le prezint in ordinea in care le-am purtat...oricum voi incepe cu prima zi, cu o rochita de plaja, pe care am purtat-o pana seara...cine credeti ca a mai avut timp sa se schimbe cand atatea minunatii asteptau sa fie explorate!

Pregatite pentru proba costumului de baie? Eh, asta e, nu sunt fotomodel si nu am fost niciodata, asa ca nu aruncati cu pietre, va rog!

Alta zi, acelasi costum, dar am ales sa pun pozele tot aici...

Masa...o poveste in sine, nu stiai ce sa pui in farfurie. Orice voiai gaseai acolo si nu glumesc! Cine a mai fost in Turcia stie cu siguranta!

Aperitive...

Urmeaza o maaaaare selectie de dulciuri! Nu le-am mancat singura, nu va speriati. De fapt le-am gustat pot spune, eram prea curioasa ca sa nu le incerc. Prima a fost preferata mea!

Asa arata o pisica satula la final...dar nedormita de cu o zi inainte, pentru ca in noaptea plecarii am facut bagaje si am terminat cateva lucruri pentru serviciu...Dar.... eram in VACANTA!!!!!

Am purtat:
-rochie: - Calzedonia
-costum de baie: - Calzedonia
-slapi: - Accessorize

Acesta este abia inceputul aventurii de vacanta, dar daca aveti intrebari, va raspund cu drag!

CONVERSATION

24 comentarii:

1. Camelia, ai trei de DA pentru proba costumului de baie :D!
    Ce de bunătăți ai susprins în fotografii, am să visez macaronșii ăia la noapte.

Răspunsuri
    1. Aurora, iti multumesc tare mult, dar esti ntu mult prea draguta cu mine!
      Macarons erau la tot pasul, de toate culorile si pe toate prajiturile.
      Te pup, draga mea!

Ștergere
  2. iti sta foarte bine cu rochita!
    prajiturelele alea.. hm.. ma fac sa vreau si eu la acelasi hotel :)))

RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata acele delicatese.
    Arati super bine!! :*

Răspunsuri
    1. Cu siguranta oricine gaseste ceva pe gustul lui in privinta mancarii.
      Multumesc Cristinuta, esti tu mult prea ingaduitoare cu mine! Kisses!

Ștergere
  4. Adinuta, iti multumesc, esti o draguta! Da, sotul meu vrea la anul la acelasi hotel, noi, care nu mergem de doua ori in acelasi loc!

5. am fost in belek cateva ani in urma , a fost de vis. bine ai revenit

Răspunsuri
    1. Multumesc mult iubita mea Stella. Sunt minunate hotelurile astea, au turcii asa un simt al turismului. Ma bucur ca si tie ti-a placut! Pupicei!

6. Superba rochita ca si tine de altfel :-*
    Arati foarte bine in costum de baie,chiar foarte bine.Ma bucur ca te-ai simtit bine in vacanta.Este foarte bine ca ati gasit hotelul pe gustul vostru :)
    O masa copioasa si dulciurile la fel :D mi-au lasat gura apa :)

Răspunsuri
    1. Multumesc draga Lucica, esti o scumpa! Ideeal ar fi sa gasim cu totii o vacanta pe gustul nostru, mai ales ca platim mult pentru ea. Sa stii ca si mie acum, cand revad pozele, mi se face pofta de ceva bun-bun...Pupicei draga mea!

Ștergere
  7. Bine ai revenit acasa si pe blog! Mi-a fost dor de tine, Camelia, ma bucur mult sa te vad si sa te citesc! :*

Cat de frumoasa este rochita si, bonus, e roz! :) Ti se potriveste perfect!
    Despre proba costumului de baie...cu brio ai trecut-o, te felicit! As vrea eu sa imi arate asa abdomenul!!! :D
    Mi-a placut sa citesc toate informatiile din postare, mi-a lasat gura apa vazand delicatesele... Mai vrem! Pe mine m-au prins la inghesuiala unele angajamente si n-am reusit sa fac loc si timp pentru a scrie despre Grecia!

Pupicei si calda imbratisare, draga mea! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc draga mea draga!
      Ilda, cum poti fi tu intotdeauna asa o draguta?! Ma bucur ca iti place rochita, de abdomen nu mai comentez, s-a rotunjit de la atatea bunatati, dar trec pe dieta, ha, ha!
      E cu adevarat un paradis pentru gurmanzi si crede-ma nici pe departe nu am testat tot ce se putea. Pentru familiile cu copii mici si mofturosi (care si asa abia au gasit ce sa manance si in fiecare zi mancau fix acelasi lucru) e vacanta ideala.
      Revin si eu la tine cat de repede!
      Pupici multi, multi!

Ștergere
  8. Sa vede ca a fost o vacanta reusita. Pozele de la sfarsit au trezit niste pofte nocturne. :)

RăspundețiȘtergere
  9. Ne-am simtit minunat, asa e! Poftele intotdeauna sunt mai...pofte noaptea! Si eu rezist ziua, dar noaptea nu si nu...Te pup.

10. Nu te planga, la abdomen ai trecut cu 10+. Eu n-am asa abdomen :D Foarte draguta rochita, iar pe tine te prinde bine rozul. Am constatat ca esti mai alba ca mine ;)) te-ai bronzat vreun pic?

Răspunsuri
    1. Draga Gabriela esti o draguta si iti multumesc mult pentru aprecieri. Imi place roz, a fost culoarea mea preferata de cand ma stiu. M-am bronzat, dar nu exagerat, am folosit factor mare de protectie si in plus nu ieseam de sub umbrela, evident doar cand faceam baie sau pe drumul spre plaja. Cu toate astea in a doua zi de plaja am uitat sa ma dau pe decolteu cu crema si m-am cam ars un pic, se vede si in poze. Pupici draga mea!

11. Bine ati revenit!
    Fiecare om isi doreste fericirea si nici un paradis nu poate fi mai frumos decat acela pe care omul si-l zugraveste singur in sufletul sau!
    Si pentru ca fericirea este cladita de inchipuirea fiecarui om, cred ca ati ales pentru acest concediu destinatia cea mai potrivita, pentru a va simtii ca intr-un rai de pe pamant. Pozele sunt superbe, cred ca a fost ceva de vis si vreau sa va spun ca aratati minunat in costumul de baie, la fel si in rochita roz!
    Dar unde este domnisoara Beatrice? Mi-ar placea sa vad si fotografii cu toata familia, unde sa pot citi fericirea pe chipul tuturor. Va iubesc!

Răspunsuri
    1. Multumesc mult Aurelia pentru sustinere si pentru toate cuvintele de apreciere!
      Beatrice va aparea si ea, am multe poze, dar nu prea vrea sa stea sa faca fotografii, se stramba in mai toate, iar sotul meu nu isi doreste sa apara pe blog. Am mai trisat eu si am mai pus cate o fotografie, dar el chiar nu e genul si nu vreau sa se supere si sa raman fara fotograf!

2. Cu multa placere!
      Acum am inteles in legatura cu "fotograful", eu nu vreau sa se supere nimeni, vreau ca toata lumea sa se bucure si sa fie fericita. In viitor, ne vom multumi doar cu ceea ce ne veti oferi!

3. Nu-i nici o suparare, iti dai seama.

Ștergere
  12. Minunate poze! iar mancarurile...pff...imi lasa gura apa.

www.eager4fashion.com

Răspunsuri
    1. Valentina iti multumesc tare mult pentru vizita si comentariu. Ma bucur ca ai lasat adresa blogului tau pentru ca e minunat, tu esti minunata si nu te descoperisem! Kisses my dear!

Ștergere
  13. Am citit si am vazut cum te poti distra in Turcia si prin postarea ta nu mi-ai confirmat decat ca nu se dezic de la a fi primitori si simti ca nu dai banii degeaba. Am salivat la mancare, iar tu nu ai de ce sa te ascunzi, arati foarte bine in conditiile date.
    Bine ai revenit din vacanta!
    xoxo

Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult Miha pentru cuvintele frumoase. Da, Turcia e minunata iar ei sunt adevarati "negustori"daca pot spune asa! A fost minunat, au o echipa de enterteiment fantastica, se poarta impecabil cu clientii, nu exista ceva ce ti-ai dori si sa nu gasesti acolo...Kisses!