OOTD - Ballerina Pink

Astazi va spun o poveste...povestea unui tutu...roz, cum altfel!

L-am vazut pe Asos, si mi s-a parut atat de special, incat atunci cand a fost la reduceri l-am cumparat cu un singur gand, sa-l port la Disneyland Paris. Noi am mai fost de doua ori, dar anul acesta ne propusesem sa mergem si cu Beatrice, doar ca o otita rebela ne-a dat de furca si am renuntat la Disneyland in favoarea marii...Evident ca nu ne pare rau, sper ca la anul sa putem merge, sanatosi sa fim! Cele 13 zile la mare, au fost minunate!

Revenind la tutu, in momentul in care a ajuns am fost dezamagita, nu avea dublura, erau doar niste straturi de tul transparente, prin care s-ar fi vazut lenjeria, deci de nepurtat pe strada fara a fi dublat !Asa ca tutu-ul meu roz, a luat destinatia Turcia! Peste costumul de baie, mi s-a parut foarte potrivit!

A, si sa nu mai aud ca strainii nu comenteaza si nu se uita mai mult sau mai putin lung la cum esti imbracat! Intamplarea face ca, in ziua in care l-am purtat, sa cobor singura cu liftul la micul dejun, sotul si fetita mea coborasera deja. La lift am reusit sa sochez o doamna cu aparitia mea, careia i-a scapat o injuratura si s-a uitat lung dupa mine! De aceleasi priviri lungi si mirate am avut parte toata ziua respectiva, iar atunci cand am facut pozele in apa pe care le veti vedea in continuare, toate privirile de pe plaja erau atintite asupra mea! Noroc ca nu ma intimidez usor, iar atunci cand port ceva imi asum acel lucru si nu am nici o emotie!

Singura aprobare a venit din parte lui Alex, un membru al echipei de entertaiment, care era gay si era foarte entuziasmat de tinuta mea, ha, ha!

Dar sa trecem la muuuulte poze...doar mie tutu-ul mi-a fost drag si l-am pozat din toate unghiurile!

Distractia a fost la cote maxime!!! Imi este atat de dor de acele momente de relaxare...

Tutu-ul meu a fost din plin udat de valuri, noroc ca nu retinea apa...

Salate in mare parte pentru masa de pranz!

Dulciuri delicioase...

Si binemeritata odihna de dupa pranz in hamac...Dupa atata zbenguiala in apa, trebuia sa existe si un moment de respiro!

Am purtat:
-tutu: - Asos
-maiou: - New Yorker
-papuci: - Accessorize
-costum de baie: - Calzedonia

Pentru mine, aceasta a fost o zi minunata, memorabila, si nu regret ca am imbracat acest tutu...Acum nu cred ca mai este pe stoc, dar am vazut unul lila, o nebunie de culoare...Poate ca tutu-ul meu roz si-ar dori sa aiba o surioara?

Va astept cu drag parerile!

KISSES!

CONVERSATION

22 comentarii:

1. Camelia, ești o pink girl! Clar!
    E super această fustă tutu, cred că ar fi fost perfectă pentru Disneyland, dar și pe plajă a dat bine :D.
    Eu n-am mers la Disneyland până acum, trebuie să ajung într-o bună zi.

Răspunsuri
    1. Doamne Aurora, cand poti, trebuie sa mergi la Disneyland! E fabulos, o zi nu iti ajunge sa vizitezi tot parcul! Plus ca alaturi sunt si studiourile Disney, pe care noi nu le-am vizitat!
      Prima data am fost acum 10 ani si cea de-a doua oara in urma cu sase ani. Anul acesta voiam sa ne luam cazare acolo, la hotelul lor, pentru a sta cel putin trei zile cu copilul, sa nu o zapacim prea mult cu transportul dar nu a fost sa fie! E scump, e adevarat, builetul era 40 de Euro, plus ca iti vine sa cumperi tot ce vezi pe acolo. Mi-e dor tare de Disney, numai cand ma gandesc...
      Pupicei draga mea si merci de vizita si aprecieri!

Ștergere
  2. Nu inteleg de ce sa se uite urat, se potriveste foarte bine cu costumul de baie, mie mi se pare ca arata tare dragut! <3

Răspunsuri
    1. Cris si mie mi s-a parut dragut, altfel nu l-as fi purtat iti dai seama. Am vrut doar sa subliniez ca a fost realmente privit ca o excentricitate, nu neaparat urat ci cu mirare! Poate ca este,cine stie...

Ștergere
  3. o combinatie indrazneata, dar in acelasi timp reusita.

www.eager4fashion.com

RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult Valentina, ma bucur daca iti place!

5. Cred ca distractia a fost la cote maxime! Sunteti foarte frumoase! Domnisoara Beatrice m-a uimit in ultima fotografie, cat de bine-i sta cu acea palarioara!

6. Mie imi place tare mult,se potriveste locatiei,nu inteleg de ce este lumea asa scandalizata!Ma bucur ca nu te-ai lasat intimidata de privirile celor din jur!Poze foarte frumoase,se vede clar ca ati avut o vacanta pe cinste!

Răspunsuri
    1. Multumesc mult Cristina! Ar fi fost culmea sa ma duc inapoi sa ma schimb, doar pentru ca lumea se uita stramb. Am stiut de la inceput ca e posibil sa se intample, nu e o tinuta obisnuita, dar e fun si pentru mine e tot ce a contat! De fapt, nu a prea contat niciodata parerea nimanui atunci cand mi-am cumparat ceva, am stiut ce vreau si asta e, cui nu-i pace nu se uita!
      Iar vacanta, da, a fost nemaipomenita!!!

Ștergere
  7. sunt fan tutu skirts si cred cu tarie ca orice femeie trebuie sa aiba. te pup, sunteti minunate!

Răspunsuri
    1. Stella, stiu ca si tie iti plac tutu skirts si iti vine minunat! Multumim draga mea pentru apreciere! Pupicei.

Ștergere
  8. Se potriveste perfect cu palatul printesei adormite din incinta parcului Disney! Mie mi-a placut la nebunie acolo! Pupici!

Răspunsuri
    1. Madalina si eu sunt indragostita de Disney! Sper sa ajungem anul viitor si cu fetita! Pupicei draga mea!

Ștergere
  9. Este o tinuta delicioasa...atat am avut de zis:))
    Pupici

RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

11. Ce fusta frumoasa,pare de printesa!frumoasa alegere!