Topshop - Topman deschide cel mai mare magazin din sud-estul Europei


topshop


Brandurile de modă britanice Topshop și Topman vor deschide al doilea magazin din București, în Băneasa Shopping City, în luna octombrie. Cu o suprafață totală de 1.200 de metrii pătrați, dispusă pe două etaje, acesta va fi cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei.


"Ca urmare a succesului primului nostru magazin din București Mall, suntem foarte bucuroși să anunțăm deschiderea celui de-al doilea magazin Topshop Topman din România, care este și cel mai mare din Europa de Sud-Est. În continuare ne concentrăm să aducem cele mai în trend articole vestimentare și accesorii de pe piață, combinat cu magazinele conceptuale și serviciul de personal shopping de lux, care ne permit să oferim clienților o experiență de shopping de neegalat."
Michael Antoniades – General Manager, Topshop Topman, Romania & Cipru

“Încă o dată, suntem bucuroși să ne ținem de promisiunile făcute clienților noștri cu ani în urmă, aducând în Băneasa Shopping City cele mai în trend brand-uri din întreaga lume, precum și conceptele acestora. Acum dorim să urăm bun venit în centrul nostru comercial celui mai mare magazin de renume internațional, Topshop Topman, care este dealtfel și cel mai mare din sud-estul Europei. Avem încredere că noul nostru partener va dezvolta un magazin uimitor și va surprinde plăcut clienții cu o experiență de shopping la nivel înalt, prin gama sa unică de produse și exclusivități, care țin cont de cele mai recente tendințe din industrie.”

Răzvan Marcu - Chief Commercial Officer, Băneasa Shopping City


Serviciul de Personal Shopping Topshop Topman este un serviciu de cumpărături premium, gratuit,  disponibil în magazinele selectate Topshop Topman din întreaga lume. Experții în modă oferă consultanță unică, personalizată, acces la cele mai noi colecții de haine în exclusivitate și pot pregăti propuneri de ținute înainte de a se întâlni cu clienții care nu au timp suficient de shopping. Toate sesiunile de Personal Shopping se desfășoară în cabine de probă private și elegante, cu băuturi răcoritoare la îndemână, și pot dura între 20-30 minute și o oră.



DESPRE TOPSHOP 

Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.

Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.

Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.


topman


DESPRE TOPMAN

Brandul britanic Topman a reușit să pună moda masculină pe harta internațională a fashion-ului și a devenit o autoritate în domeniul stilului. De la modelele iconice la liniile clasice, Topman și-a câștigat renumele printr-o abordare dinamică și irezistibilă, o dorință de a produce modă masculină cu adevărat aspirațională.  Topman a lansat colecții capsulă exclusive, în colaborare cu Charlie Casely-Hayford, James Long, Astrid Andersen, Agi & Sam, Nasir Mazhar și Sibling pentru a menționa doar o parte, alături de ambasadori de brand renumiți, precum Nick Jonas, Douglas Booth și James Bay.
Împingând trendurile înainte și schimbând felul în care bărbații privesc shopping-ul, Topman oferă gratuit serviciul de personal shopping în magazine selecționate. Amprenta globală a Topman include peste 160 de magazine în UK, și un total de 420 la nivel global, în 34 de țări. Topman.com lansează peste 250 de produse săptămânal și asigură livrare către 100 de țări.

Abia astept sa ii trec pragul, mie imi place tare mult Topshop!

KISSES!

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu