Noutati Kiehl's alaturi de John Legend



Kiehl's


Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, lansează campania socială „Made Better” prin care se implică în acÈ›iuni de conÈ™tientizare privind protecÈ›ia mediului. Odată cu această iniÈ›iativă, Kiehl’s, cu implicarea artistului John Legend, relansează masca #1 Rare Earth în varianta sustenabilă „Made Better”, donând 10.000 de lei din vânzările produsului către asociaÈ›ia ViitorPlus, cu scopul educării tinerilor în legătură cu protecÈ›ia mediului.



Prin campania „Made Better” consumatorii sunt provocaÈ›i să ajute lumea să devină un loc mai bun, să adopte un comportament sustenabil È™i să identifice acÈ›iuni sustenabile răspunzând la întrebarea „Ce ai putea face pentru salvarea planetei în doar 10 minute?”, cele 10 minute fiind timpul de aÈ™teptare pentru ca masca Rare Earth să se usuce pe ten.

Pentru susÈ›inerea acestei iniÈ›iative, John Legend a declarat: „Dacă putem face o lume mai bună în doar 10 minute, imaginaÈ›i-vă ce putem realiza în 10 zile, 10 luni sau chiar 10 ani.”
Noua mască Rare Earth by John Legend EdiÈ›ie Limitată are caracteristicile formulei Rare Earth (preferata clienÈ›ilor Kiehl’s) È™i are la bază studii clinice care demonstrează diminuarea secreÈ›iei de uleiuri de la suprafaÈ›a pielii cu 46,7%.1 Masca purifică intens tenul pentru a minimiza porii, pentru a rafina textura pielii È™i pentru a elimina excesul de sebum È™i impuritățile de la suprafață.

ÃŽn sprijinul proiectului Kiehl’s Made Better™, ediÈ›ia limitată include: argilă albă amazoniană provenită din comerÈ› echitabil; eticheta produsă din reciclarea unor saci de cafea È™i deÈ™euri; un borcan fabricat din 30% plastic reciclat PCR; donaÈ›ii către asociaÈ›ii de mediu din întreaga lume obÈ›inute din comercializarea măștii.


John Legend


Noul proiect se bazează pe efortul permanent al Kiehl’s în materie de sustenabilitate – prin formulă, ambalaj, producÈ›ie, reciclare – dar È™i pe angajamentele filantropice pe care le susÈ›ine, precum iniÈ›iativa realizată pentru asociaÈ›ia Viitor Plus, în care donează 10.000 de lei pentru programul ecOprovocarea, al cărui obiectiv este educarea tinerilor cu privire la protecÈ›ia mediului.

Totodată, din 2015, odată cu lansarea primului magazin Kiehl’s în România, brandul derulează în toate cele 7 magazine ale sale din România campania „Reciclează È™i vei fi răsplătit” prin intermediul căreia consumatorii pot aduce în oricare magazin Kiehl’s ambalaje folosite ale produselor Kiehl’s pentru a fi reciclate. La cel puÈ›in 3 ambalaje folosite, consumatorii sunt răsplătiÈ›i pentru acÈ›iunea lor sustenabilă.


KIEHL`S  ȘI  ACTIVITÄ‚ÈšILE SUSTENABILE

Ingrediente de origine naturală – Kiehl’s utilizează unele dintre cele mai eficace ingrediente din natură care ajută la crearea unor formule eficiente È™i totodată potrivite tuturor tipurilor de piele. Majoritatea produselor Kiehl’s au în formulă ingrediente de origine naturală*.

În prezent, 95% dintre formule conțin cel puțin un ingredient natural sau de origine naturală.
Până în 2020, Kiehl’s se angajează să includă cel puÈ›in trei ingrediente naturale sau de origine naturală în cel puÈ›in 98% dintre formule.

*Un ingredient este de origine naturală dacă își menține mai mult de 50% din structura moleculară după ce a fost extras dintr-o sursă naturală și prelucrată ulterior.

Surse sustenabile – Kiehl’s lucrează îndeaproape cu fermieri È™i producători pentru a obÈ›ine ingredientele într-un mod cât mai benefic atât pentru comunitate, cât È™i pentru planetă. 
ÃŽn prezent, 36% dintre formule conÈ›in cel puÈ›in un ingredient provenit dintr-o sursă sustenabilă. 
Până în 2020, Kiehl’s se angajează să includă cel puÈ›in un ingredient provenit dintr-o sursă sustenabilă în cel puÈ›in 50% dintre formule.

Proces de fabricaÈ›ie È™i ambalaje responsabile – Kiehl’s proiectează ambalajele produselor astfel încât să evite risipa. Sunt folosite pe cât de mult posibil materiale reciclate după consum. 
Din anul 2005 È™i până în prezent, Kiehl’s a redus emisiile CO2 cu 85%, consumul de apă cu 21% È™i producerea de deÈ™euri cu 36%. 
Până în 2020, Kiehl’s se angajează să reducă emisiile CO2, consumul de apă È™i producerea de deÈ™euri la fabrica din U.S. cu până la 60%.

***
DESPRE KIEHL`S  

Kiehl's a fost creat în New York, în cartierul East Village ca o farmacie tradițională. Experiența sa unică reprezintă un amestec de cunoștințe cosmetice, botanice, farmaceutice și medicale, care au evoluat și s-au dezvoltat de-a lungul timpului.

ÃŽn România, Kiehl’s a deschis primul magazin în anul 2015, în prezent fiind reprezentat prin 7 magazine: trei în Bucuresti, unul în Cluj Napoca, unul în IaÈ™i, unul în ConstanÈ›a È™i unul în TimiÈ™oara. 

De-a lungul anilor, Kiehl’s a donat peste 15 milioane de dolari către cauze din întreaga lume, prioritatea principală fiind de a sprijini cauze filantropice pertinente, cum ar fi cercetarea SIDA, bunăstarea copiilor È™i a mediului înconjurător.


KISSES!

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu