Calvin Klein lanseaza noua campanie de lenjerie intima pentru toamna 2025, cu ROSALÍA in rolul principal

 

CK



Calvin Klein dezvaluie campania sa de lenjerie intima pentru toamna 2025, in care apare artista spaniola ROSALÍA, castigatoare a premiului GRAMMY®, la debutul sau alaturi de brand. Realizata de renumitul fotograf Carlijn Jacobs, campania imbina senzualitatea indrazneata cu o poveste vizuala suprarealista, amplificand prezenta puternica a ROSALÍEI in stilurile iconice de lenjerie intima Calvin Klein.

 

Pe parcursul campaniei, energia artistica inconfundabila a ROSALÍEI capata o noua intensitate, deschizand un capitol de inovatie moderna in universul lenjeriei. Artista pune in lumina noua linie Icon Cotton Modal, definita de betelia Infinity Bond, fara cusaturi, si de sistemele de prindere prin lipire, ce ofera o silueta impecabila si o respirabilitate sporita. Totodata, ROSALÍA este surprinsa purtand modelele Heritage Cotton, care reinterpreteaza betelia cu logo Calvin Klein printr-o estetica vintage, dar si piesele Perfectly Fit – sutienul si bikinii creati pentru un confort zilnic ridicat la rang de rafinament.

 

CK


Despre campanie, ROSALÍA a declarat: „Lenjeria intima Calvin Klein este de ani buni un element de baza in garderoba mea.  Iubesc acest brand si este o onoare sa fac parte din campanie.”

 

CK


Campania s-a lansat pe 9 septembrie, iar continutul sau poate fi vazut pe toate canalele @calvinklein. Lenjeria intima de dama din colectia de toamna 2025 este disponibila in magazinele Calvin Klein din Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanta si Promenda Craiova.


CK


 

Campaign Credits: 

Regizata si filmata de Carlijn Jacobs

 

Editorial Credits: 

Calvin Klein 

 

Social: @calvinklein 

 

Despre Calvin Klein:  

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium  si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024.

 

             

 

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu