Pentru a celebra Ziua Mondială a Cocktailului, pe 13 mai, Lavazza a conceput o rețetă inedită de cocktail pe bază de cafea: Coffeetail N°32. Această băutură specială arată cât de versatil poate fi espresso-ul și cât de bine se poate integra în lumea cocktailurilor.
Experții
Lavazza sunt mereu în căutare de noi variante de a savura cafeaua, iar
coffeetail-urile sunt dovada creativității și pasiunii lor pentru băuturi
memorabile. Cu un gust răcoritor și neașteptat, Coffeetail N°32 este inspirat
de farmecul verii italiene. Busuiocul aromat aduce aminte de grădinile însorite
ale Italiei, lămâia oferă o notă citrică proaspătă, iar espresso-ul Lavazza
adaugă profunzime și caracter. Vodca vine să completeze combinația, creând un
cocktail sofisticat, perfect pentru o seară între prieteni sau un moment de
relaxare.
Vrei
să-l încerci acasă? Iată cum să-l prepari:
Ingrediente necesare:
15 ml
espresso Lavazza
15 ml
zahăr alb
30 ml
vodcă
2
frunze de busuioc
10 ml
apă carbogazoasă
25 g
cuburi de lămâie galbenă
Gheață
pisată
Mod de preparare:
1.
Taie lămâia în cubulețe (aprox. 1/8 dintr-o lămâie).
2.
Pune cuburile într-un pahar Tumbler mare.
3.
Adaugă zahărul și busuiocul, apoi zdrobește-le ușor.
4.
Umple paharul cu gheață pisată.
5.
Toarnă vodca și amestecă.
6.
Adaugă un strop de apă carbogazoasă și la final, espresso-ul Lavazza.
7.
Servește cu un pai și bucură-te de gust!
Despre Grupul Lavazza
Înfiinţat în 1895 la Torino, Lavazza este deţinut de familia Lavazza de
patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți
jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 3,3
miliarde de euro și un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele
lor, precum Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse.
Este activ în toate segmentele de business și are operațiuni în 140 de
piețe, cu 9 fabrici de producție în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori
la nivel global. Prezența internațională a Grupului este rezultatul a 130 de
ani de creștere continuă, iar cele peste 30 de miliarde de cești de cafea
Lavazza consumate în fiecare an stau mărturie unei povești remarcabile de
succes. Misiunea companiei este aceea de a oferi, sub toate formele, cea mai
bună cafea posibilă, concentrându-se pe fiecare etapă a lanțului de
aprovizionare – de la selecția materiei prime până la produsul final din
ceașcă.
Grupul Lavazza a revoluționat cultura cafelei prin investiții constante în
cercetare și dezvoltare: de la intuiția care a dus la primul succes – blendul
de cafea – până la soluții inovatoare de ambalare, de la primul espresso sorbit
în spațiu, până la zecile de brevete industriale înregistrate. Capacitatea de a
anticipa viitorul se reflectă și în grija constantă față de aspectele
economice, sociale și de mediu – repere esențiale pentru orientarea strategică
a companiei.
„Trezirea unei lumi mai bune, în fiecare dimineață” este scopul declarat al
Grupului Lavazza – o misiune de a crea valoare sustenabilă pentru acționari,
angajați, consumatori și comunitățile în care compania activează, îmbinând
competitivitatea cu responsabilitatea socială și de mediu.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu