. Bergenbier, unul dintre cele mai iubite branduri de bere din Romania, aniverseaza 30 de ani de prezenta neintrerupta pe piata locala, celebrand trei decenii de prietenie autentica sub binecunoscutul slogan „Prietenii stiu de ce”.
Pentru a marca acest moment, Bergenbier
lanseaza o serie limitata de doze de colectie, de 0,5L, ilustrand momente si
simboluri reprezentative din acesti 30 de ani.
„Trei decenii alaturi de
consumatori sunt o dovada a increderii si a valorilor pe care le impartasim.
Bergenbier este, pentru multi, mai mult decat o bere – e o stare, o emotie si parte
din povestea prieteniilor. Sarbatorim aceste trei decenii de prezenta pe piata
cu o campanie inedita, prin care continuam sa fim alaturi de prietenii care stiu
de ce,” a declarat Victor Teiosanu, Director de Marketing Bergenbier
S.A.
Fiecare doza are un mesaj creat
pentru a starni zambete si nostalgie, readucand in prim-plan amintiri din anii in
care Bergenbier a fost alaturi de generatii intregi de prieteni. De la
drumurile cu trenul la mare, bucuria meciurilor de fotbal ale Generatiei de
aur, pana la momentele in care muzica se asculta la casetofon, toate aceste
clipe sunt rememorate vizual pe dozele de colectie.
„Bergenbier este un brand cu o
semnificatie profunda pentru consumatorii din Romania, dar si un pilon
strategic pentru compania noastra. Cu o mostenire solida si o comunitate de
prieteni loiali, continuam sa fim un partener de incredere in celebrarea
prieteniei si a bucuriei de a fi impreuna. Iar aceste lucruri nu pot decat sa
ne inspire sa mergem mai departe spre urmatorii 30 de ani,” a adaugat Cristina
Botgros, Director Comercial Bergenbier S.A.
„Fiecare bere deschisa, fiecare
moment impartasit si fiecare prietenie sarbatorita inseamna Bergenbier. Prin
aceasta campanie ne-am dorit sa readucem in atentie acele clipe memorabile
petrecute cu prietenii, acel mai stii cand...?. Iar raspunsul este
mereu acelasi: Bergenbier a fost acolo”, a completat Bogdan Jianu, Senior
Brand Manager Bergenbier.
Dozele de colectie sunt
disponibile in toate magazinele din canalele off-trade si on-trade din
Romania. In plus, Bergenbier va desfasura o campanie digitala dedicata aniversarii
celor 30 de ani in Romania. Pentru ca... prietenii stiu de ce!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu