Gamele Persil Deep Clean și Bref Power Aktiv, aparținând Henkel România, au fost desemnate câștigătoare ale prestigiosului premiu Votat Produsul Anului 2025®, în urma desfășurării competiției „Votat Produsul Anului® pentru Inovație”. Persil Deep Clean a obținut trofeul la categoria „Detergent de rufe”, iar Bref Power Aktiv a fost recunoscut drept lider în categoria „Odorizant de toaletă”.
Premiile sunt
rezultatul voturilor acordate de consumatorii români într-un studiu de piață
realizat de compania Treetz sprl,
membră ESOMAR, pe un eșantion reprezentativ de aproximativ 600 de utilizatori
de internet din mediul urban, cu vârsta peste 18 ani. Studiul s-a desfășurat în
perioada 24 martie – 31 mai 2025 și a vizat 23 de categorii de produse din
diverse sectoare ale industriei FMCG.
Gala de
decernare a premiilor a avut loc la începutul lunii iunie la Victoriei Ballroom București,
reunind lideri ai industriei de bunuri de larg consum, retail, banking și
pharma. Evenimentul a celebrat inovația, performanța și angajamentul
brandurilor față de consumatorii români.
„Suntem
extrem de onorați de recunoașterea acordată gamei Persil Deep Clean și gamei
Bref Power Aktiv. Acest succes reflectă preocuparea noastră constantă de a
inova și de a oferi produse eficiente și sustenabile, de înaltă calitate, care
răspund așteptărilor și nevoilor consumatorilor din România. Mulțumim tuturor
celor care au avut încredere în brandurile noastre”, a declarat Carmen
Odoroagă-Barbu, Senior Brand Manager Persil & Bref, Henkel
România.
Competiția Votat Produsul Anului® este
organizată de POY Bucharest,
deținătoarea licenței în România, acordată de Product of the Year Worldwide, deținătoarea
mărcii înregistrate la OSIM cu nr. M 2023 00934.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu