O situatie neplacuta la Marionnaud


Situatie: primesc pe mail o oferta de a participa la o prezentare a ultimelor noutati in materie de ingrijire din partea Marionnaud România. Cum nu am putut participa la data si ora prezentate, am reprogramat cu una dintre consilere, pentru astazi intre 17-18 in AFI.

Zis si facut, ma prezint la ora stabilita in magazin, curioasa sa cunosc noutatile, dar surpriza nimeni nu stia nimic de asta...Fetele dau din colt in colt, cheama pe cineva din spate, care incepe sa vocifereze ca pe ea nu a anunta-o nimeni, ca persoana respectiva e la nu stiu ce training, etc, se duc iarasi in spate, eu stau, ma invart prin magazin, o alta fata imi spune sa mai astept.

Alta persoana ma intreaba cum o chema pe fata cu care am vorbit. Ma uit la ea mirata si ii arat ca nici ea nu poarta vreun ecuson cu numele, deci nu am cerut o identificare precisa a persoanei care m-a programat, nu am considerat necesar atunci!.

Devine penibila situatia. Intr-un final vine o fata din spate care imi spune ca ea ma poate demachia si sa ma dea cu ce crema vreau eu din magazin!!! Oare asta inseamna prezentarea noutatilor? Cineva chiar isi imagineaza ca altcineva merge intr-un magazin de genul asta sa fie dat cu crema?! Nu e cazul meu, evident!

"O sa va sune sefa de magazin", mi se spune! De ce sa se mai oboseasca?! Culmea e ca erau acolo fete care ma recunoscusera si isi fereau privirea, doar eu cumpar mult din Marionnaud, probabil de asta si oferta PERSONALIZATA pe email.

Cel mai rau imi pare ca mi-am trezit fetita din somn, ca sa ajung la celebra programare si am tarat-o dupa mine pana acolo.

Totusi asa am vazut ca la produsele de make-up high end au reduceri de 20%, inclusiv la noua colectie Dior! Asa ca daca va intereseaza puteti obtine un pret bun.

In rest, numai de bine despre Marionnaud!

KISSES!


CONVERSATION

14 comentarii:

  1. Pff,pacat ca mai sunt si astfel de situaţii! Uite-l asa isi pierd clientelă fidelă, din prostia unora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela, mi s-a parut urata abordarea lor, Ok , hai ca te demachiem sa-ti facem o favoare! Nu asta am crezut eu ca se va intampla acolo! Pup!

      Ștergere
  2. Romanica te iubesc!
    Si eu am trecut printr-o situatie asemanatoare dar la Sensiblu (in urma cu vreo doi ani au avut un "parteneriat" cu Dove...).
    Din pacate mai avem mult de invatat la aceste capitolul promovare, comunicare, relatii publice...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dee, ai mare dreptate, sunt muuulte de imbunatatit la aceste capitole! Am tras doar un semnal de alarma! Te pup, draga mea!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Eu ce sa mai zic...poate e doar un caz izolat si mi s-a intamplat mie...

      Ștergere
  4. Uufffff... Si am oftat cu amaraciune, cu naduf!Ma crezi ca nu gasesc altceva de spus?! :(

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, am scris pentru ca asa mi s-a parut corect! Asa cum i-am laudat chiar in cursul acestei luni intr-un alt articol, asa am crezut ca e normal sa spun si lucrurile mai putin pacute! Bine ar fi sa fie un caz singular.
      Te pup, draga mea si iti multumesc!

      Ștergere
  5. foarte personalizata oferta! nu prea merg la marionnaud. pupp

    RăspundețiȘtergere