Bucuresti, 20 noiembrie, 2024: myPOS, o companie fintech premiata la nivel international, redefinieste modul in care intreprinderile mici si mijlocii (IMM-uri) accepta si gestioneaza platile. Cu o platforma de afaceri all-in-one, myPOS sprijina peste 200.000 de companii din toata Europa, oferindu-le acces la solutii financiare de ultima generatie, adaptate nevoilor lor specifice.
Platforma
myPOS este un partener de incredere pentru IMM-uri si microintreprinderi,
oferindu-le toate instrumentele necesare pentru: acceptarea platilor in persoana,
online si mobile; accelerarea fluxului de numerar prin decontare instantanee
gratuita; activarea comertului electronic si gestionarea eficienta a afacerii
prin sisteme digitalizate eficiente.
„In era
digitala, oferim solutii care ajuta comerciantii sa ramana competitivi. myPOS
nu inseamna doar plati rapide si sigure, ci si suport pentru dezvoltarea
afacerilor oriunde s-ar afla. Astfel, in perioada 15 noiembrie - 8 decembrie
2024, myPOS desfasoara o campanie de Black Friday cu reduceri de pana la 60%.
Cel mai accesibil terminal, myPOS Go 2, devine astfel o solutie si mai atractiva
pentru comercianti. Terminalele POS portabile ale myPOS sunt ideale pentru intreprinderile
mici, fiind compatibile cu toate metodele de plata, inclusiv: carduri cu banda
magnetica, cip si PIN; plati contactless prin NFC, precum Apple Pay, Google Pay
si Samsung Pay. In plus, terminalele beneficiaza de conectivitate gratuita la
internet, asigurata de cartela SIM 4G integrata; o baterie cu autonomie de lunga
durata, care sa asigure tranzactii pentru o zi intreaga; securitate avansata
pentru protectia datelor clientilor si decontare instantanee, fondurile fiind
disponibile in cateva secunde. Cu myPOS, afacerea oricui este echipata sa
accepte plati, sa creasca si sa prospere, indiferent de provocarile pietei
moderne.”, a
declarat Alexandru Badea, Sales Director myPOS Romania.
Solutii financiare eficiente pentru IMM-uri si Microintreprinderi
Platforma
myPOS ofera antreprenorilor tot ce au nevoie pentru a accepta plati si a
gestiona diverse aspecte ale afacerii, inclusiv vanzarea de la distanta,
accelerarea fluxului de numerar si activarea comertului electronic.
Proprietarii de afaceri primesc gratuit un cont de comerciant in mai multe
monede si un IBAN dedicat pentru fiecare moneda, un card de debit de afaceri
pentru acces rapid la fonduri, decontare instantanee gratuita, capabilitati
digitizate de gestionare a afacerii si o platforma puternica pentru a-i ajuta sa
vanda oriunde.
„Intr-o lume in
continua schimbare, eficienta si adaptabilitatea sunt cheia succesului in
afaceri. myPOS va invita sa descoperiti solutiile noastre inovatoare de plata,
concepute special pentru a raspunde nevoilor afacerilor mici si mijlocii din
Romania. Cu ajutorul sistemelor noastre moderne, puteti simplifica procesele de
plata, economisi timp si resurse, si crea o experienta impecabila pentru clientii
dumneavoastra. In plus, echipa noastra dedicata va ofera suport logistic
complet si consultanta personalizata, pentru ca implementarea sa fie cat mai usoara
si eficienta. Impreuna, putem construi un viitor mai bun pentru afacerile mici si
mijlocii din Romania!”, a mai declarat reprezentantul myPOS Romania!.
Cu o prezenta
in 30 de tari din Europa, myPOS a castigat teren si in Romania, unde activeaza
din 2016 prin parteneri si din 2019 prin sucursala proprie. In Romania, myPOS deserveste mii de clienti,
iar volumele sale tranzactionate cresc anual cu aproximativ 30%, confirmand increderea
pietei locale in solutiile oferite. Sustinuta
de o retea de 18 magazine myPOS, raspandite in toata Europa, compania continua
sa investeasca in dezvoltarea tehnologiilor care simplifica viata
antreprenorilor.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu