Supermarketul online Sezamo anunță introducerea în sortiment a peste 40 de tipuri de calendare Advent, parte din colecția specială de Crăciun. De la calendarele cu dulciuri premium și selecții rafinate de ciocolată, la variante cu băuturi alcoolice, ceaiuri aromate, cosmetice, dar și calendare Advent decorative ce pot fi personalizate chiar de către clienți, Sezamo oferă în acest an una dintre cele mai diverse și creative game de produse de sezon.
Selecția include calendare Advent de la branduri
consacrate precum Lindt, Ferrero, Marks & Spencer, Old St. Croix şi Yves
Rocher, produse unice importate special. Pe lângă acestea, clienții pot găsi în
categoria dedicată sărbătorilor întregul univers al pregătirilor de Crăciun:
decorațiuni festive, coșuri cadou, cozonaci și panettone, accesorii pentru
ambalat și felicitări, seturi cadou, jocuri și jucării, precum și toate
ingredientele necesare pentru sesiuni de copt – de la mirodenii și ustensile de
bucătărie, până la făină, unt, vanilie și produse speciale de patiserie.
„Anul acesta am adus, probabil, cel mai spectaculos și
mai bogat sortiment de calendare Advent din piață, inclusiv produse unice,
importate special. Vrem ca fiecare client Sezamo să găsească acel cadou care îi
face diminețile de decembrie mai frumoase. Iar în luna decembrie, îi invităm pe
clienți să stea acasă și să petreacă timpul cu cei dragi, iar de cumpărături ne
ocupăm noi. Ei doar comandă, aleg intervalul preferat, iar noi ne asigurăm că
toate produsele ajung impecabil, exact când au nevoie de ele”, a declarat Michael
Kaiser, director comercial Sezamo.
Grupul
Rohlik a lansat o campanie revoluționară de Crăciun creată cu inteligență
artificială – „Aproape. Nu de data asta.”
Grupul Rohlik, lider european în livrarea online de
produse alimentare, din care face parte supermarketul online Sezamo, a lansat o
campanie de Crăciun inovatoare, creată în întregime intern cu ajutorul
inteligenței artificiale. „Aproape. Nu de
data asta.” transmite un mesaj puternic despre redescoperirea
adevăratului sens al Crăciunului – momente, liniște și apropiere reale,
demonstrând în același timp cum tehnologia poate îmbunătăți în mod semnificativ
creativitatea și experiența clienților. Campania este lansată simultan în toate
cele cinci piețe în care Grupul Rohlik operează.
O
campanie construită complet cu ajutorul AI, realizată intern
„Aproape. Nu de data asta.” a fost creată în
întregime intern și alimentată complet de AI de către un singur creator –
Veronika Vondrková, Art Manager al Grupului Rohlik. Campania a fost realizată
folosind șapte instrumente de inteligență artificială, peste 1.500 de
prompturi, peste 3.000 de elemente generate și apoi rafinate manual prin
post-producție. Elemente precum muzica și voice-overul au fost de asemenea
create folosind instrumente AI și integrate și finalizate de către Veronika.
Proiectul a necesitat aproximativ 80 de ore de lucru, în timp ce o producție
tradițională de această amploare ar dura în mod normal câteva luni și ar
implica echipe numeroase. Acest lucru demonstrează angajamentul Grupului Rohlik
de a îmbrățișa inovația și de a împinge limitele modului modern de construire a
brandurilor.
Veronika Vondrková, Art Manager al Grupului Rohlik, spune: „Instrumentele
AI ne ajută să ne mișcăm mai repede, să lucrăm mai eficient, să mergem mai
departe și să explorăm noi orizonturi, dar ele nu ar trebui niciodată să
înlocuiască procesul creativ real. Totul ține de parteneriat: atunci când
creativitatea umană și AI lucrează împreună, atunci se întâmplă magia. A depăși
limitele este în ADN-ul companiei noastre, iar această campanie este un mic
testament de Crăciun al acestui spirit.”
Crăciun
real, momente reale
În centrul campaniei se află povestea unei familii care
aproape pierde sensul Crăciunului din cauza stresului și a pregătirilor, până
când Rohlik îi ajută să petreacă sărbătoarea cu adevărat împreună. Este o
reamintire universală că timpul este cel mai prețios cadou pe care îl avem, iar
Crăciunul ar trebui trăit, nu gestionat.
Pavel Vašek, Head of Brand & Campaign al Grupului
Rohlik, adaugă: „Cu această campanie am vrut să readucem emoția în Crăciun.
Simțim cu toții cât de agitat și copleșitor a devenit sezonul. Cel mai valoros
lucru pe care îl avem este timpul, și nu există un moment în an când acest
lucru contează mai mult decât de Crăciun. Dacă putem oferi familiilor chiar și
câteva ore în plus, doar pentru a fi împreună, atunci ne-am îndeplinit
misiunea.”
Supermarketul online oferă o selecție de peste 16.000 de
produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de
la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate
într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de
12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include
spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit
păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de
energie.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul
european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din
Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria
(Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub
brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în
favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind
furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere
rapidă.
Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro


0 comentarii:
Trimiteți un comentariu