Tommy Hilfiger si Retromobil Club Romania prezinta Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger 2025

 




Tommy Hilfiger s-a alaturat ca partener al Retromobil Club Romania pentru organizarea primului raliu de regularitate din Romania dedicat vehiculelor istorice desfasurat in intregime noaptea, pe traseu in afara oraselor. Traseul a avut peste 150km, cu startul din Brasov (din fata mall-ului AFI Brasov) pe 15 noiembrie 2025, ora 17.00 si finish in orasul Covasna la ora 22:00.

Totul pe Noapte x Tommy Hilfiger propune o plimbare nocturna, cronometrata, cu masini clasice: Plimbare, Pasiune si Patrimoniu. Mai mult, data aleasa si locul pentru start sunt semnificative – Brasov, 15 noiembrie. La raliu au participat 15 echipaje a cate doi membri fiecare, din intreaga tara, iar vehiculele istorice pe care le-au condus au vechimi de pana la 60 de ani. Cel mai vechi vehicul inscris in competitie dateaza din 1965, iar cel mai nou din 1995. Printre echipajele inscrise au fost castigatori de Campionate de Regularitate, echipaje cu peste 30 de raliuri la activ, echipaje internationale si 3 dintre cele 5 echipaje ale echipei nationale „Petre Cristea Heritage Rally Team Romania”, cei care in luna ianuarie vor reprezenta Romania la vestitul Raliu Monte Carlo Historique 2026.

Celor 30 de participanti la raliu, li s-au alaturat si sute de pasionati si colectionari de vehicule istorice din toata tara pentru a admira si a fotografia masinile inainte de startul raliului.   

Evenimentul organizat de Retromobil Club Romania a fost realizat in parteneriat cu Tommy Hilfiger, unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori inca din 1985. Fascinatia designerului pentru sporturile cu motor a evoluat in decenii de implicare, brandul promovand o mai mare incluziune si redefinind modul in care moda apare pe circuit.




Premiile acordate castigatorilor la finalul raliului au fost asigurate de Tommy Hilfiger si Retromobil Club Romania. Duminica, 16 noiembrie, in AFI Brasov a avut loc ceremonia de premiere in cadrul careia au fost acordate trofee si premii echipajelor cu cel mai bun punctaj acumulat pe traseu si s-au oferit premii speciale mai multor categorii: echipajele mixte cu cele mai mici penalizari, echipajul de la bordul masinii cu cea mai mare vechime (1965), echipajul masinii venite de la cea mai mare distanta (Ungaria) si premiul pentru capacitate (cea mai mica cilindree).

Pasiunea, energia si spiritul innovator demonstreaza cum, vreme de patru decenii, TOMMY HILFIGER si-a lasat amprenta la intersectia dintre moda, arta, muzica, divertisment si sport.

Evenimentul este organizat de Retromobil Club Romania in parteneriat cu Tommy Hilfiger, cu sprijinul AFI Brasov.

Parteneri: Visit Covasna, Primaria Covasna, Castel Kalnoky, Complex Balnear Covasna, Chronofun.com

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @retromobil_club_romania si #Retromobil.

###

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Infiintat initial in New York City si impregnat de spiritul american, brandul se defineste prin ADN-ul sau rosu, alb si albastru, inradacinat in expresii vibrante, increzatoare si curajoase. Colectiile brandului celebreaza Prep made Modern, combinand clasicul atemporal cu o nota fresh. Tommy Hilfiger ofera calitate si valoare premium consumatorilor din intreaga lume sub brandurile TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii si produse, inclusiv imbracaminte sport pentru barbati, femei si copii, denim, accesorii, incaltaminte si parfumuri. 

Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2024, cu o distributie larga in intreaga lume, inclusiv cel mai mare magazin global de referinta: tommy.com.  Conectati-va cu  TOMMY HILFIGER pe Instagram, X, TikTok, YouTube si LinkedIn.

 



 

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

 

Despre Retromobil Club Romania:
Infiintata in 1998, Retromobil Club Romania este cea mai importanta organizatie non-guvernamentala din Romania axata pe promovarea si indrumarea intereselor miscarii vehiculelor istorice, promovand conservarea, restaurarea si utilizarea libera si responsabila a vehiculelor istorice.
Evenimentele organizate de Retromobil Club Romania permit publicului sa vada, sa auda si sa urmareasca de aproape patrimoniul auto al Romaniei. Aceste evenimente au un caracter cultural contribuind la mentinerea in stare optima a unor vehicule istorice, precum si la cultivarea pasiunii de colectionare si restaurare a acestora.
Mai multe detalii despre Retromobil Club Romania pe
retromobil.ro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu