TOMMY HILFIGER SARBATORESTE STILUL DE VARA CU O COLECTIE CAPSULA ALEASA IN COLABORARE CU SOFIA RICHIE GRAINGE

 

tommy hilfiger



Tommy Hilfiger prezinta colectia si campania de vara 2024, aleasa cu atentie de catre Sofia Richie Grainge, un simbol global al stilului. Ca parte a unui contract multianual cu Sofia, capsula Sofia for Tommy  este o invitatie personala de a explora codurile imbracamintei de vara printr-o viziune comuna a stilului effortless. Perfecta atat pentru escapadele la malul marii, cat si pentru vacante sic in oras, aceasta colectie de vara va garanteaza ca pregatirea bagajelor de sezon e floare la ureche.

„Colectia de vara a lui Tommy are toate componentele pentru a obtine cea mai buna garderoba de sezon, a spus Sofia Richie Grainge. Aceasta selectie de piese clasice dragute si usoare pentru vremea calda este conceputa pentru a-ti accentua stilul si pentru a te face sa te simti libera si increzatoare. Aceasta este selectia mea, aleasa cu grija pentru un moment perfect de vara.

„Sofia are un stil impecabil care inspira o generatie, a spus Tommy Hilfiger. Sunt atat de incantat sa vad colectia noastra de vara prin ochii ei, deoarece aduce perspectiva ei personala la aceasta editie.  Farmecul sau relaxat si sofisticat prezinta o viziune autentica pentru stilul american.


TOMMY HILFIGER


Colectia de 12 piese imbina gustul lui Grainge pentru lux accesibil cu stilul Classic American Cool al marcii. Eleganta verii este reflectata de o rochie midi vaporoasa crosetata si de un sacou si pantaloni din in. Camasa alba Oxford, tricourile varsity si bikinii reversibili raman elementele de baza ale verii, in timp ce tendintele cele mai recente in materie de accesorii includ mocasini penny, ochelari de soare sic si genti din piele.

Capsula de vara impecabil ingrijita de Sofia face parte dintr-o colaborare de doi ani ca ambasador al marcii TOMMY HILFIGER Womenswear. Cu o afinitate naturala pentru stilul care inspira o generatie, Sofia aduce o viziune rafinata, optimism natural si gustul pentru luxul accesibil la ADN-ul Classic American Cool al brandului pentru vara 2024 dar si pentru anii urmatori. 

 

# # #   

 

 

 

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume - prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

 

 

 

 

 

 

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu