Wendy’s scrie istorie în România: aduce recunoaștere culturii locale print-un logo reinterpretat pentru piața autohtonă

 




 Wendy’s®, unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante tip QSR (quick-service) din lume, și-a deschis oficial porțile, pentru a doua oară în România, în cadrul Mega Mall București pe 24 aprilie, printr-un eveniment plin de energie ce a durat întreaga zi – și cu un tribut impresionant adus culturii românești. Cu două restaurante deschise deja în România, Wendy’s îi întâmpină pe români cu burgerii pătrați din carne proaspătă, sandvișurile și nuggets-urile din pui și desertul emblematic Frosty®, răcoritor și cremos.

Într-un gest curajos, dar plin de respect față de noua piață, Wendy’s a lansat un logo special, cu tematică românească: renumita Wendy poartă o ie tradițională, lucrată manual, într-un decor inspirat din motive locale autentice. Acest logo în ediție limitată se regăsește și pe ambalajele dedicate, produse integral în România – un semn clar al angajamentului brandului față de meșteșugul și cultura locală.

Un mesaj personal din partea echipei de leadership

John și Kathryn Chayka, reprezentanții JKC Capital și liderii francizei Wendy’s în România, transmit un mesaj video personal în care apar purtând ii românești, pentru a le ura bun venit clienților din România. Videoclipul poate fi accesat printr-un cod QR plasat pe noul ambalaj și oferă o conexiune directă, prietenoasă, între echipa de leadership și publicul local. Este un moment unic în peisajul comunicării globale din domeniul QSR.

Start cu atmosferă festivă la Mega Mall

Wendy’s a adus la București energia și spiritul caracteristice brandului, printr-un eveniment de lansare cu muzică, jocuri și activări pentru social media. Sute de vizitatori entuziasmați au trecut pragul noului restaurant din Mega Mall, contribuind la o atmosferă vibrantă, plină de emoție și sentimentul unei comunități în formare.

Ingrediente locale, încredere globală

Fideli angajamentului pentru calitate, dar și reputației internaționale pentru meniul făcut pe loc și adaptat la gusturile autohtone, Wendy’s România folosește carne de vită 100% românească și piept de pui întreg, rămânând loial promisiunii globale: „Mâncare proaspătă, iconică... Gătită corect... Special pentru tine Fresh Famous Food... Gătită Perfect... Pentru TINE.” Toate ingredientele sunt atent selecționate pentru a livra gustul autentic Wendy’s, la fiecare mușcătură.

Un angajament pe termen lung

„Suntem încântați să fim în România – nu doar pentru deschidere, ci pentru tot ce urmează”, a declarat John Chayka, CEO JKC Capital. „De la profesioniștii alături de care colaborăm, la cultura vibrantă și reacția incredibil de pozitivă a publicului, totul ne inspiră să construim aici o relație de durată. Valul de entuziasm din social media ne arată clar: Wendy’s a fost primit cu brațele deschise în România.”

Cu planuri de extindere și parteneriate solide deja în desfășurare, Wendy’s abia a început povestea sa în România.


Urmărește Wendy’s România pe TikTok, Instagram, Facebook, LinkedIn pentru imagini din culise, viitoare anunțuri și alte noutăți despre cum evoluează brandul la nivel local.

 

 

Despre Wendy’s

Compania Wendy's și francizele Wendy’s® oferă locuri de muncă pentru sute de mii de oameni, având peste 7.000 de restaurante în întreaga lume, dintre care peste 1.300 sunt situate în afara Statelor Unite ale Americii. Fondată în 1969, Wendy's se remarcă prin angajamentul său de a oferi clienților mâncare proaspătă și de calitate, pregătită corect, special pentru aceștia. Compania pune la dispoziția clienților săi un meniu iresistibil, care include produse renumite precum hamburgerii pătrați, preparate cu carne de vită proaspătă*, sandvișul cu pui picant, nuggets, Baconator® și desertul Frosty®. Aflați mai multe la www.wendys.com.

Pentru detalii despre franciză, vizitați www.wendys.com/franchising/international.

Conectează-te cu Wendy’s pe X, Instagram și Facebook.

*Carne de vită proaspătă disponibilă în statele învecinate SUA și Alaska, precum și în Canada, Mexic, Puerto Rico, Marea Britanie și alte piețe internaționale selectate.

 

 

 

Despre Mega Mall București

Mega Mall București este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București, inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate de restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un concept modern de spații de distracții, operat de TrickShot Mega Mall, sală de jocuri deschisa non-stop, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.

Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Mango, Peek & Cloppenburg, Guess, DIKA, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Notino, Sephora, Stradivarius, Victoria’s Secret, KIKO Milano, Bigotti,  Adidas, Nike, JD Sports, Foot Locker, Lee Cooper, Douglas, Nala, NEXT, Hervis, Benvenuti, Sportisimo, Intersport, MAC,  Aldo, B&B Collection, Kultho sau iStyle. Oferta de foodcourt cuprinde  cafenele precum Manufaktura și, din 2017, restaurante ca Taco Bell, McDonalds și Trickshot Mega Mall, care include și o zonă de petrecere a timpului liber, cu biliard și bowling. Tot la Mega Mall Bucuresti au fost deschise primele magazine Rituals, Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz și Burger King din România. În decembrie 2019, a fost inaugurată cafeneaua-concept Starbucks, amenajată sub formă de insulă. Începând cu noiembrie 2022, vizitatorii Mega Mall București pot descoperi primul magazin fizic
epantofi.ro la parter cu zonă Modivo la nivelul 1.

 

 

 

Despre Nepi Rockcastle

NEPI Rockcastle este a treia cea mai mare companie de real-estate comercial listată la bursă din Europa, raportat la valoarea portofoliului, și cel mai mare proprietar, dezvoltator și operator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Portofoliul său de aproximativ 8 miliarde de euro cuprinde 60 de proprietăți situate în opt țări din regiune, având o poziție dominantă în România și Polonia.

Compania își accelerează dezvoltarea printr-un program investițional de 788 milioane de euro, completat de achiziții strategice. În 2024, NEPI Rockcastle a finalizat achizițiile Magnolia Park (Wroclaw) și Silesia City Center (Katowice) ambele în Polonia.

NEPI Rockcastle beneficiază de două avantaje strategice cheie - portofoliul său unic de spații de retail din Europa Centrală și de Est, creat în ultimii 15 ani, și echipa de peste 650 de specialiști cu un know-how unic în domeniu. De asemenea, compania a devenit membră a European Council of Shopping Places (ECSP) și a U.S. Green Building Council (USGBC), precum și a Asociației Europene a Imobiliarelor Publice (EPRA), pentru a-și consolida poziția de lider de piață în industria de retail comercial.

Pentru mai multe informații, vizitați
www.nepirockcastle.com sau pagina de LinkedIn a companiei NEPI Rockcastle este a treia cea mai mare companie de real-estate comercial listată la bursă din Europa, raportat la valoarea portofoliului, și cel mai mare proprietar, dezvoltator și operator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est. Portofoliul său de aproximativ 8 miliarde de euro cuprinde 60 de proprietăți situate în opt țări din regiune, având o poziție dominantă în România și Polonia.

Compania își accelerează dezvoltarea printr-un program investițional de 788 milioane de euro, completat de achiziții strategice. În 2024, NEPI Rockcastle a finalizat achizițiile Magnolia Park (Wroclaw) și Silesia City Center (Katowice) ambele în Polonia.

NEPI Rockcastle beneficiază de două avantaje strategice cheie - portofoliul său unic de spații de retail din Europa Centrală și de Est, creat în ultimii 15 ani, și echipa de peste 650 de specialiști cu un know-how unic în domeniu. De asemenea, compania a devenit membră a European Council of Shopping Places (ECSP) și a U.S. Green Building Council (USGBC), precum și a Asociației Europene a Imobiliarelor Publice (EPRA), pentru a-și consolida poziția de lider de piață în industria de retail comercial.

Pentru mai multe informații, vizitați
www.nepirockcastle.com sau pagina de LinkedIn a companiei

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu