O masă echilibrată acasă pentru o familie de patru persoane costă în medie 7 euro în UE, dar majoritatea familiilor au doar 5-6 euro în medie de cheltuit, dând prioritate proteinelor și glucidelor în detrimentul legumelor, care sunt surse de fibre, vitamine și minerale. MAGGI, marca de alimente cu cea mai mare acoperire la consumatori din lume și parte a Grupului Nestlé, face pași concreți pentru a îmbunătăți cât mai multe dintre produsele sale, ajutând familiile să mănânce mai echilibrat, fără a fi nevoite să aleagă între nutriție sau gust, comoditate sau preț accesibil.
Europenii mănâncă și/sau iau gustări mai
des, de la 3 mese pe zi, anii trecuți, la aproximativ 4-5. Sandvișurile,
lipiile umplute (wrap) și salatele se numără printre alegerile cu cea mai
rapidă creștere în rândul europenilor,
conform studiului Mercury Plus 2025. Preferințele în creștere în ceea ce
privește alimentația sunt cele pentru mâncare la pachet sau acasă, pentru
gătitul modern (cu friteuză cu aer cald) sau pentru preparatele tradiționale. Mesele și produsele bogate în
proteine sunt foarte la modă în zilele noastre, dar 70% dintre europeni nu
consumă suficiente fibre alimentare, 90% dintre aceștia neștiind că au această
deficiență.
„Construim un ecosistem de produse și
rețete care va permite familiilor europene să pregătească mese mai bune și mai
echilibrate în fiecare zi. Pe de o parte,
vom evolua portofoliul nostru spre
soluții complete, ușor de preparat, dar și echilibrate nutrițional, iar pe de
altă parte, ne dorim ca produsele noastre să fie partenerul ideal pentru
alimentele proaspete (legume, carne, pește). Gustul este foarte important în
cultura noastră culinară, iar pentru a mânca mai sănătos, consumatorii au
nevoie de mai mult gust în preparatele nutritive. MAGGI poate fi acel partener
responsabil de gust, chiar și atunci când mâncăm o supă de legume simplă sau o
salată”, explică Nicoleta Tupiță, dietetician autorizat și Manager Nutriție
Nestlé Europa de Sud-Est.
Produsele MAGGI sunt prezente în 3 din 5
bucătării din Europa. 90% din punctele de vânzare au cel puțin unul sau mai
multe produse MAGGI, constând în cuburi pentru supe, condimente, mixuri pentru
rețete, supe, tăiței și mese gata preparate. Statistic, MAGGI aduce gust și
rețete echilibrate la aproximativ 1,8 miliarde de ocazii de a lua masa în
fiecare an.
Răspândirea unui nou dispozitiv de gătit
contribuie la creșterea prevalenței meniurilor echilibrate susținute de MAGGI, iar acesta
este friteuza cu aer cald, care devine din ce în ce mai populară. Aproape 30%
dintre gospodăriile din Europa dețin acum o astfel de friteuză, iar Nestlé
estimează că acest număr va crește cu aproape 50% până în 2028. MAGGI este
lider în această tendință, nu numai prin extinderea gamei de produse pentru friteuze cu
aer cald în 12 țări din Europa în acest an, dar și adăugând un simbol și
instrucțiuni pe ambalajele produselor MAGGI deja existente pe rafturi și care
sunt potrivite pentru acest dispozitiv. MAGGI oferă o gamă largă de sfaturi și
idei care permit prepararea rapidă și ușoară a unor mese moderne și sănătoase,
aproape fără ulei.
„Consumatorii mai tineri caută din ce în ce
mai mult gusturi mai îndrăznețe din întreaga lume, bucătăria asiatică fiind
liderul clar în toată Europa, cu cifre impresionante pentru preferințele tinerilor
consumatori: 83% au încercat bucătăria indiană, 62% chinezească, 52%
thailandeză și 50% japoneză”, potrivit Nicoleta Tupiță, dietetician
autorizat și Manager Nutriție Nestlé Europa de Sud-Est.
MAGGI va continua să profite de apetitul
tot mai mare al Europei pentru bucătăria asiatică, ridicând categoria de tăiței
de la o opțiune de gustare la o soluție de masă mai satisfăcătoare, odată cu
lansarea unor noi sortimente care să încurajeze gătitul tăițeilor cu ingrediente
proaspete (legume, carne, ouă).
În plus, mâncarea bună începe cu soluri
sănătoase, ingrediente de încredere pe care toată lumea le cunoaște, iar
aceasta este convingerea noastră, ceea ce se traduce într-o prioritate clară
pentru Agricultura Regenerativă. Nestlé are ambiția de a ajunge la 50% din
ingredientele agricole cheie provenite de la fermierii care adoptă practici
agricole regenerative până în 2030, față de aproximativ 20% în prezent.
60% din ingredientele cheie pentru
produsele MAGGI provin deja de la fermierii care practică agricultura
regenerativă, cu ambiția de a ajunge la 80% până în 2030. Deja 100% din roșii
și ceapă provin din agricultura regenerativă prin intermediul Programului de
Aprovizionare Responsabilă Nestlé.



0 comentarii:
Trimiteți un comentariu