Toamna aceasta, Starbucks dă startul sezonului de Halloween cu o băutură vibrantă și surprinzătoare: Sour Apple Frappuccino® blended beverage.Răcoritoare, intensă și perfect echilibrată între dulce și acrișor, băutura combină aroma intensă de bomboane cu mere verzi cu baza cremoasă Frappuccino®, fiind completată de un topping generos de frișcă și un drizzle acrișor de mere verzi. Este deliciul ideal pentru cei care iubesc combinațiile îndrăznețe și inedite.
Lansat inițial în 2022 sub
numele de Bad Apple Frappuccino®, acest mix revine într-o versiune
reinventată, mai intensă ca niciodată – exact la timp pentru cel mai înfricoșător sezon al anului.
Pe lângă aromele de
Halloween, Starbucks invită clienții să descopere și colecția limitată de
produse tematice, creată special pentru această perioadă: tumblere, căni și
pahare reutilizabile, ideale pentru a adăuga o notă
festivă momentelor personale sau pentru a fi oferite
cadou. În plus, Starbucks continuă să încurajeze gesturile sustenabile, oferind
o reducere de 2 lei clienților care aleg să își aducă propriul recipient
reutilizabil – o modalitate eco-friendly de a celebra sezonul.
Activare specială de
Halloween – 31 octombrie
De Halloween, fiecare client care achiziționează produse în valoare de minimum 30
de lei (pe un singur bon, după aplicarea tuturor ofertelor sau reducerilor) va primi un cookie Dia
de Los Muertos, din partea Starbucks. Oferta este valabilă în limita
stocului disponibil, în toate cafenelele Starbucks din România.
Sour Apple Frappuccino® și colecția de Halloween
sunt disponibile pentru o perioadă limitată în cafenelele Starbucks din
România. Trăiește o experiență delicios de
înfricoșătoare!
Despre AmRest Group
AmRest Group este un operator european de top
în domeniul restaurantelor multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă
clasă în 21 de țări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci
francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și mărci
proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. Compania deține,
de asemenea, mai multe branduri virtuale. Mai multe informații sunt disponibile
pe: www.amrest.eu/en.
Despre Starbucks®
Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a
angajat să achiziționeze și să prăjească în mod etic cafea arabica de cea mai
bună calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de locații la nivel global, Starbucks®
este liderul mondial în cafeaua de specialitate. Prin angajamentul constant
față de excelență și valorile sale, oferim clienților noștri o experiență
Starbucks® unică, cu fiecare ceașcă de cafea. Mai multe informații sunt
disponibile în cafenele sau online la: https://stories.starbucks.com și
www.Starbucks.com.



0 comentarii:
Trimiteți un comentariu