Supermarketul online Sezamo anunță o creștere spectaculoasă a interesului clienților pentru produsele tematice de Halloween. Vânzările de dovleci au crescut săptămânal cu peste 100% de la o săptămână la alta, iar tendința se menține ascendentă și pentru săptămânile următoare. Sezamo oferă șase tipuri diferite de dovleci, toate cu dublu rol - decorativ, dar și culinar, potrivit pentru supe, plăcinte sau preparate de toamnă.
Pe lângă selecția de dovleci, Sezamo a introdus în
această perioadă peste 35 de produse cu
specific de Halloween, inclusiv dulciuri tematice pentru „Trick or Treat”,
decorațiuni de sezon și o gamă specială
marca M&S (Marks & Spencer).
Dulciurile tematice înregistrează, la rândul lor, o creștere de peste 80% față de anul
trecut, confirmând apetitul tot mai mare al românilor pentru produsele
inspirate de tradițiile internaționale de Halloween.
„Clienții Sezamo
se bucură din plin de sezonul de toamnă, iar Halloween-ul devine tot mai
popular și la nivel local. Vedem o dublare a vânzărilor la produsele asociate
acestei perioade și un interes crescut pentru varietate și calitate – de la
dovleci locali până la dulciuri și decorațiuni. În plus, în ton cu spiritul
Sezamo, pentru a limita risipa, ne-am asigurat că dovlecii de Halloween sunt și
comestibili, nu doar decorativi”, a declarat Michael
Kaiser, director comercial Sezamo.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 17.000 de
produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de
la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate
într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de
12.000 m² situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include
spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit
păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de
energie.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul
european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din
Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria
(Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub
brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în
favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind
furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere
rapidă.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu