Primark a lansat astăzi campania anuală de conștientizare a cancerului de sân. Ediția din acest an, intitulată „We’re with you”, își propune să sublinieze importanța autoexaminării și a sprijinului necesar în toate etapele luptei împotriva cancerului de sân. Campania aduce în prim-plan poveștile a trei femei care se confruntă cu această boală și este vizibilă în vitrinele a peste 460 de magazine Primark din întreaga lume, precum și pe canalele digitale și rețelele de socializare ale brandului. Prin intermediul videoclipurilor și imaginilor, acestea împărtășesc ce înseamnă sprijinul pentru ele și cât de importantă este autoexaminarea.
Campania Primark
include, de asemenea, cea mai extinsă colecție de până acum dedicată
conștientizării cancerului de sân, formată din 49 de piese, împărțită în două
game:
- Gama post-operatorie, care include
produse special concepute, la prețuri accesibile, pentru femeile afectate
de cancerul de sân și care sunt disponibile pe tot parcursul anului.
Noutatea din acest an o reprezintă protezele mamare Primark, care se
potrivesc în sutien și înlocuiesc forma sânului după operație. Acestea
sunt realizate din spumă moale turnată, fiind ușoare și confortabile la
purtare. Protezele sunt disponibile atât pentru cupa dreaptă, cât și
pentru cea stângă, în cinci mărimi: S, M, L, XL și XXL, în toate magazinele,
la prețul de 34 lei.
Primark a lansat, de asemenea, buzunare
pentru proteze, care pot fi atașate la orice tip de sutien și pot fi folosite
pentru a introduce proteza mamară. Buzunarele sunt disponibile pentru partea
dreaptă și stângă, în culorile alb și negru, la același preț de 34 lei.
Gama post-operatorie include, de asemenea, un
sutien fără sârmă, cu fermoar frontal ascuns, precum și un sutien tip tricou cu
închidere frontală, ambele concepute pentru confort sporit și pentru a fi ușor
de îmbrăcat și dezbrăcat după operație. Toate sutienele post-operatorii sunt
căptușite cu bumbac sau material modal, oferind un plus de delicatețe la
contactul cu pielea. Acestea sunt disponibile într-o varietate de culori,
inclusiv negru, alb, roz pal și mocha.
- Gama de solidaritate este o
colecție în ediție limitată, disponibilă pentru a marca Luna
Internațională de Conștientizare a Cancerului de Sân. Aceasta include
hanorace, tricouri, pijamale și lenjerie intimă. Noutățile din acest an în
colecție sunt: cardiganul cu croială sculptată, pijamalele din material
modal (pentru un plus de finețe, într-o nuanță nouă de bej deschis), balsamul
de buze hidratant, cana de cafea glazurată, masca facială pe bază de gel cu
efect hidratant, crema de noapte revitalizantă, pijamalele cu dungi și
prindere tip halat și hanoracul oversized cu fermoar.
Prețurile încep de la 25 lei, iar colecția
este disponibilă în toate magazinele din toate piețele, precum și prin
serviciul Click & Collect (doar în Marea Britanie) începând cu 1 octombrie.
Aflată acum la a cincea ediție, campania
include și o donație de peste 1 milion de lire sterline către organizații
caritabile din Europa și SUA. În România, Primark a donat 50.000 de lei către
Fundația Renașterea și îi invită pe colegi și pe clienți să sprijine strângerea
de fonduri în magazine. Până în prezent, Primark a donat peste 5 milioane de
lire sterline către organizații caritabile implicate în combaterea cancerului,
fonduri esențiale care au fost direcționate către creșterea gradului de
conștientizare, cercetare și servicii de sprijin pentru pacienții de cancer.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark a declarat: „Primark este dedicat sprijinirii femeilor
pe tot parcursul vieții. Ne dorim ca, indiferent de stadiul în care se află în
lupta cu cancerul de sân, să se simtă susținute, puternice și încrezătoare. De
aceea, susținem conștientizarea cancerului de sân nu doar în luna octombrie, ci
pe tot parcursul anului. Prin parteneriatele noastre cu organizații caritabile,
folosim rețeaua de magazine, canalele sociale și digitale pentru a informa și a
educa femeile despre sănătatea sânilor și importanța autoexaminării pentru
depistarea timpurie.
Știm că diagnosticul de cancer de sân vine cu
multe provocări, inclusiv financiare. Suntem extrem de mândri de gama noastră
specială de produse din acest an, destinată femeilor afectate de cancerul de
sân, care include noile noastre proteze mamare și buzunare, la prețuri
accesibile. Această colecție a fost dezvoltată împreună cu persoane care au
trecut personal prin experiența cancerului de sân, pentru a înțelege cât mai
bine nevoile clientelor noastre și a le putea oferi sprijin real în această
călătorie.”
Mihaela Geoană, Președinta
Fundației Renașterea, a adăugat: „Este o
bucurie și o onoare să continuăm colaborarea și să fim beneficiarii campaniei
de CSR derulate de un brand internațional de prestigiu precum Primark. Așa cum
am promis, donația Primark din 2024 ne-a ajutat să oferim peste 1.150 de teste
Babeș-Papanicolau și 230 de mamografii în mediul rural și să continuăm campania
de conștientizare privind depistarea precoce a cancerului de sân. Continuarea
acestui parteneriat reprezintă un sprijin real pentru sănătatea femeilor și
pentru salvarea de vieți.”
***
Despre Primark
Primark a fost fondat cu misiunea că toată lumea merită să arate și să se simtă
bine – fără să plătească mai mult. Susținem ideea unui raport calitate-preț
excelent, fără compromisuri, oferind modă accesibilă și produse esențiale de zi
cu zi, create să reziste.
Fondat în Irlanda,
în 1969, Primark este astăzi un retailer internațional de modă, cu peste 80.000
de angajați în 17 țări din Europa și Statele Unite. Milioane de clienți aleg
săptămânal Primark pentru toate nevoile lor, de la articole de bază precum
tricouri și șosete, până la cele mai noi tendințe în modă – toate la prețuri
imbatabile.
Cu peste 460 de magazine
la nivel global și în continuă expansiune, Primark se bazează pe convingerea și
pasiunea pentru magazinele fizice – contribuind la revitalizarea străzilor
comerciale și a centrelor de retail și oferind experiențe sociale pline de
bucurie.
Compania este concentrată
pe generarea unui impact pozitiv, prin: prelungirea duratei de viață a
hainelor, protejarea vieții pe planetă și sprijinirea mijloacelor de trai ale
oamenilor care produc hainele Primark.
Mai multe informații pot
fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu