OPI anunță gama NOUÄ‚ È™i îmbunătățită Infinite Shine® cu tehnologia Pre-Cured Gel: 70 de nuanÈ›e rezistente precum cele obÈ›inute cu gel, dar păstrând È™i avantajul de a putea fi înlăturate uÈ™or, fără pericol pentru unghii.
OPI lansează o nouă formulă Infinite Shine cu o rețetă inovatoare, total îmbunătățită. Ei bine, noul Infinite Shine este umitor: are o durabilitate uimitoare și ni se dezvăluie în 70 de noi nuanțe, la care se adaugă o bază și un top-coat. Noul Infinite Shine se fixează pe unghii precum gelul și rezistă până la 11 zile, dar se îndepărtează cu ușurință, precum lacul de unghii tradițional. Sistemul include acum 70 de culori, dintre care 42 de nuanțe noi exclusive pentru Infinite Shine, 24 de culori OPI emblematice și 4 nuanțe îndrăgite din gama Infinite Shine existentă. Toate au rețetă vegană și sunt ambalate într-o sticlă nouă, cu capac cromat închis și design curat.
Gama Infinite Shine actualizată oferă tot ceea ce le place consumatorilor atât la un gel de unghii –rezistență, durabilitate È™i strălucire imbatabilă – cât È™i la un lac de unghii – aplicare uÈ™oară, îndepărtare rapidă È™i o selecÈ›ie incredibilă de culori È™i finisaje – toate într-o singură sticlă. Dispunând de tehnologia exclusivă Pre-cured Gel (gel preîntărit), Infinite Shine se fixează pe unghii È™i se păstrează până la 11 zile, oferind mai multă durabilitate decât oricând. Noua formulă nu crapă, nu se zgârie, creează un efect de structură È™i strălucire, pentru un finisaj impecabil. Culoarea se desprinde cu o îndepărtare rapidă È™i simplă, ca lacul de unghii tradiÈ›ional.
Având la dispoziție cele 70 de nuanțe Infinite Shine, consumatorii au de ales dintr-o gamă largă de nuanțe și finisaje. Paleta începe cu tonuri de alb crem și nud, apoi cuprinde un curcubeu intreg, cu roz, roșu, albastru, violet, galben, portocaliu și verde, la care se adaugă nuanțe neutre și metalice; gama este completată cu gri, maro și negru. Cu această colecție, Infinite Shine oferă o gamă de efecte mai variată ca oricând: luciu, sclipici, metalizat, mat și diafan.
„ÃŽn ultimii 40 de ani, OPI a devenit faimos prin formulele sale de înaltă calitate. Echipa noastră de cercetare È™i dezvoltare este mereu in avangardă; echipa se află mereu in curs de a cerceta È™i crea următoarea generaÈ›ie de produse, care vor depăși orice altceva de pe piață”, spune Suzi Weiss-Fischmann, cofondatorul OPI È™i ambasadorul mărcii. „Au făcut-o din nou cu această ultimă versiune de Infinite Shine. Finisajul impecabil asemănător unui gel are o durabilitate îmbunătățită È™i o strălucire imbatabilă. Este ceea ce avem cu toÈ›ii nevoie pentru vieÈ›ile noastre ocupate, care au de îmbinat atâtea È™i atâtea aspecte.”
“Odată cu această lansare, oferim consumatorilor un caleidoscop de culori durabile, o colecÈ›ie de nu mai puÈ›in de 70 de culori în total,” adaugă Jill Bartoshevich OPI Global Director of Color Equity. “Cele 42 de culori noi, exclusive, oferă o varietate de nuanÈ›e È™i finisaje, È™i desigur denumirile în jocuri de cuvinte devenite emblematice pentru OPI, cum este Stunstoppable, un bronz metalic; No Chips on My Shoulder, un navy blue mat; È™i Good Redputation, un roÈ™u perlat.”
Noua gamă Infinite Shine cuprinde:
Colecția nouă Infinite Shine va fi disponibilă începând cu aprilie 2024.
Pentru mai multe informații, vizitați OPI.com. Urmăriți @OPI pe Instagram, Facebook, și TikTok, și caută brandul pe Twitter @OPI_PRODUCTS!
###
DESPRE OPI
În calitate de brand de salon numărul 1 la nivel mondial, OPI se angajează să ofere o varietate nelimitată de culori și produse, măiestrie și tehnici de cea mai înaltă calitate, atât profesioniștilor, cât și începătorilor și chiar amatorilor pasionați. Cu formule excepționale, denumiri iconice și peste 200 de nuanțe, OPI îți este alături când pregătești o nuntă sau când vrei să îți deschizi propriul salon. Este și pentru când ceri o mărire de salariu, că nu degeaba are o nuanță care se numește Ask For A Raise și este cu tine și când faci o baie cu spumă, că nu degeaba are și nuanța Bubble Bath. Concentrându-se pe nuanțele incluzive, premiate și pe produse inovatoare, OPI dă utilizatorilor său puterea de a-și îmbrățișa sinele autentic.
OPI a fost co-fondat de Suzi Weiss-Fischmann în anii 1980. Cunoscută È™i sub numele de Prima Doamnă a Unghiilor, Suzi este un simbol, o legendă È™i un adevărat NAILblazer. Dragostea lui Suzi pentru culoare a schimbat modul în care ne exprimăm, pânâ în vârful unghiilor. „ÃŽn anii ’80, OPI È™i-a propus să schimbe permanent mesajul unghiilor È™i să ofere fiecăruia o gamă largă de culori demne de puterea È™i potenÈ›ialul propriu. Viziunea OPI a fost întotdeauna să te ajute să exprimi cine eÈ™ti È™i cine vrei să fii.” -- Suzi
OPI se mândrește să fie partener al Proiectului Trevor, principala organizație de prevenire a sinuciderii și de intervenție în criză pentru tinerii LGBTQIA+. OPI ajută la pictarea unui viitor mai colorat prin încurajarea autoexprimării în toate formele. Contribuția anuală a OPI la Proiectul Trevor continuă să ofere servicii de criză gratuite și confidențiale 24/7 și să formeze un număr record de consilieri pentru a ajunge la cei peste 1,8 milioane de tineri LGBTQIA+ care se gândesc serios la sinucidere în fiecare an în SUA. Sprijinul OPI va merge, de asemenea, spre extinderea Programele inovatoare de advocacy, cercetare și educație ale Proiectului Trevor, precum și TrevorSpace, o comunitate globală online afirmativă pentru tinerii LGBTQIA+ cu vârste cuprinse între 13 și 24 de ani.
Lacul de unghii OPI este disponibil în peste 100 de țări. Împreună, să facem lumea un loc mai colorat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OPI.com. Urmărește @OPI și @OPI_professionals pe Instagram, @OPI pe TikTok și Facebook și @OPI_products pe Twitter. Aflați mai multe despre parteneriatul corporativ al OPI cu Proiectul Trevor, vizitând: https://www.thetrevorproject.org/corporate-partners/.
DESPRE WELLA COMPANY
Wella Company este una dintre cele mai importante companii de beauty din lume, compusă dintr-o familie de mărci emblematice precum Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin și ghd. Cu 6.000 de angajați la nivel global, cu prezență în peste 100 de țări, Wella Company și mărcile sale permit consumatorilor să arate, să se simtă și să fie în sinele autentic. În calitate de inovatori în industria părului și unghiilor, Wella Company conferă oamenilor săi forța și mijloacele ca să încânte consumatorii, să inspire profesioniștii în frumusețe, să implice comunitățile și să ofere o creștere durabilă părților interesate. Mai multe informații despre compania Wella pot fi găsite aici: www.wellacompany.com.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu