De la angajații Nestlé către animalele fără stăpân: 2.1 tone de hrană pentru animale de la Purina donate adăposturilor din România

 

purina



București, 30 mai 2024. Angajații Nestlé din Europa de Sud-Est (SEE) s-au unit pentru a participa la provocarea de a face mișcare, la inițiativa Purina "Efortul nostru, răsplata lor", toți pașii realizați de aceștia în luna martie transformându-se într-o donație remarcabilă a 15,7 tone de hrană pentru animalele abandonate. În fiecare țară din regiune, Purina va dona hrană adăposturilor locale pentru animale, cu o alocare specifică de 2,1 tone de hrană destinată adăposturilor pentru animale din România: Asociația Big Hearts Society”, Fundația “Ilfov Împreună”, Romanian Dog Sanctuary – Lumea celor care nu cuvântă, acestea oferind oferă un cămin iubitor pisicilor și câinilor fără stăpân din țara noastră.

 

Inițiativa a fost lansată ca parte a proiectului Step It Up Challenge, o campanie a mărcii PURINA® pentru angajații Nestlé, ce are ca scop să crească gradul de conștientizare și strângerea de donații pentru animalele fără stăpân, îmbinând preocuparea pentru un stil de viață sănătos cu preocuparea pentru bunăstarea animalelor, aflată la cea de-a doua ediție, inițiativa a fost martora unei dedicări și a unui angajament excepțional din partea angajaților PURINA® și Nestlé, ceea ce a dus la colectarea semnificativă de hrană pentru animalele aflate în dificultate.

 

purina


"La PURINA®, suntem complet implicați în susținerea bunăstării și a unui viitor sănător pentru animale de companie și oameni. Misiunea noastră este de a încuraja conexiunea dintre oameni și animalele de companie, de a menține și îmbunătăți standardele de siguranță și de calitate a alimentelor și de a impulsiona în mod constant inovația pentru a îmbunătăți viața prietenilor noștri cu blană", a declarat Petra Tomljenović, Group Brand Manager PURINA Specialist Brands SEM. "Prin această inițiativă, ne propunem să dăm un exemplu nu doar în numele echipei PURINA®, ci și ca angajați Nestlé, ale căror entuziasm și generozitate au avut un impact profund. Împreună am oferit peste 70.000 de mese animalelor de companie aflate în nevoie, cu o contribuție de 10.000 mese făcută în mai 2024".

 

purina


Nestlé și PURINA® rămân dedicate responsabilității sociale și susțin în mod activ inițiativele care sunt benefice pentru planetă, oameni și animale de companie. Compania Nestlé recunoaște importanța acordării de îngrijire și sprijin animalelor abandonate și, prin colaborări cu adăposturile locale de animale, urmărește să îmbunătățească calitatea vieții acestora.

 

Despre Nestlé

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

 

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global TheAccess To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

 

Nestlé for Healthier Kids       

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

 

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu