București, 29 mai 2024. Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, și-a dublat numărul de parteneri în doar 2 luni de la lansarea pe piață și a salvat deja peste o tonă de mâncare. În prezent, aplicația pune la dispoziția clienților produse din 175 de locații de la 120 parteneri și este disponibilă în București.
În cele două luni de la
lansare, aplicația Munch a fost descărcată de peste 8400 de ori, iar
aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei.
Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și
al numărului de parteneri, este Sectorul 1 din București.
În topul preferințelor clienților Munch
se află pizza, deserturile, în special feliile de tort, meniurile de prânz care conțin două
feluri de mâncare, burgerii și poke bowls cu carne sau vegane.
„Munch a înregistrat o creștere remarcabilă de 130% a numărului de parteneri,
ceea ce a dus implicit și la o extindere semnificativă a numărului de locații.
Acest progres subliniază angajamentul nostru față de clienți, care au din ce în
ce mai multe opțiuni, și ne inspiră să menținem ritmul accelerat al
expansiunii, în efortul nostru de a combate risipa alimentară și de a aduce
valoare adăugată comunității”, a declarat Alexandru Țurcanu, Country
Manager Munch România.
Clienții pot achiziționa produse alimentare de la
restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 –
70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc
online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar
afișat.
Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și
apreciate, precum Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe
și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The
Grill și Hello Donuts.
În România, conform statisticilor Uniunii Europene,
aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
Despre Munch - de la o garsonieră la peste 2,5 milioane
de pachete salvate
Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence
Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a
combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o
abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât
proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile,
magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde
alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.
În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului” și „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu